Wysoki poziom komercjalizacji i nowi najemcy w Galeriach Carrefour

Wysoki poziom komercjalizacji i nowi najemcy w Galeriach Carrefour

  • 18.05.2022
  • Nieruchomości komercyjne

Podsumowaliśmy pierwszy kwartał działalności naszych galerii handlowych na polskim rynku. W tym czasie podpisaliśmy 14 nowych umów najmu, z takimi markami jak m.in. Half Price, Monnari, KIK, Empik, Reporter Young czy Pepco. Nasza firma przedłużyła również w tym czasie blisko 40 umów ze swoimi dotychczasowymi najemcami, a także zapowiedziała intensyfikację działań marketingowych w całym 2022 roku.

Nasza sieć zarządzająca w Polsce ponad 230.000 m2 GLA, kontynuuje umacnianie pozycji swoich galerii handlowych na krajowym rynku. W trudnym 2021 roku przedłużyliśmy blisko 120 umów najmu na łączną powierzchnię 13,3 tys. m2 oraz zawarliśmy 44 nowe umowy na łącznie 11,5 tys. m2. Przyczyniły się do tego m.in. nasze bardzo dobre relacje biznesowe z najemcami, które przekładają się na wieloletnią współpracę oraz pozwoliły nam wspólnie przetrwać trudny okres pandemii.

Co więcej ubiegły rok zamknęliśmy również z wysokim poziomem komercjalizacji naszych obiektów wynoszącym 97.4%. Jest to wynik wypracowania stabilnej pozycji obiektów na lokalnych rynkach, a także reaktywnego i elastycznego podejścia do zmiennych warunków panujących w branży. Pokazuje to również, że obiekty Carrefour mają ugruntowaną pozycję handlową na mapach miast i dobrze dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix.

Pierwszy kwartał 2022 roku udawania, że nasze galerie handlowe przyjęły dobrą strategię na ten rok. W pierwszych trzech miesiącach, podpisaliśmy 14 nowych umów najmu oraz przedłużyliśmy kolejne 40 kontraktów:

- Przedłużenia umów, które udało nam się sfinalizować na taką skalę w post-pandemicznym 2021 roku to dla nas ogromny sukces i satysfakcja, ponieważ pokazują jak dużym zaufaniem darzą nas nasi najemcy. Jesteśmy dla nich stabilnym partnerem, dzięki któremu mogą rozwijać swój biznes i mimo trudnego otoczenia rynkowego generować zyski - mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour. W obecnym roku również nie zwalniamy tempa. Podpisaliśmy dotychczas kilkanaście umów na mniejsze i większe powierzchnie w naszych galeriach, prowadzimy dalsze re-komercjalizacje oraz kontynuujemy negocjacje dotyczące przedłużenia istniejących najmów. Inwestujemy też w silny marketing prosprzedażowy, aby zwiększać footfall, a co za tym idzie zadowolenie naszych najemców – dodaje Karska.

W tym roku naszej sieci udało się rozszerzyć portfolio najemców, m.in. o markę Half Price (Galeria Słowiańska Zgorzelec). Nowe sklepy w galeriach Carrefour otworzą także m.in. Monnari (Galeria Lwowska Zamość, Galeria Zielone Wzgórze Białystok, Galeria Gryf w Szczecinie), KIK (Galeria Zielone Wzgórze Białystok), Pepco i Coral Travel (Galeria Gdańsk Morena) oraz Empik i Reporter Young (Galeria Słowiańska Zgorzelec).