Carrefour Polska głównym partnerem trzeciej edycji French Touch!

Carrefour Polska głównym partnerem trzeciej edycji French Touch!

  • 08.09.2017
  • O nas

Prezes Carrefour Polska – Guillaume de Colonges, wziął udział w konferencji inaugurującej trzecią edycję akcji French Touch w Polsce, która odbyła się 7 września w Ambasadzie Francji. Oprócz przedstawicieli Ambasady oraz partnerów akcji, konferencja przyciągnęła polskich oraz zagranicznych dziennikarzy, blogerów oraz znakomitości związanych z Francją.

Podczas konferencji, którą uroczystą przemową otworzył Ambasador Francji w Polsce – Pierre Levy,  Guillaume de Colonges - Prezes Carrefour Polska i zarazem Partner Główny akcji French Touch, przedstawił szczegóły specjalnej oferty handlowej, którą Carrefour przygotował dla swoich klientów. W dniach od 20 września do 2 października w ponad 100 sklepach sieci w Polsce, będą oni mogli kupić wiele francuskich specjałów, w tym produktów z gamy Reflets de France, odzieży marki TEX, a także tekstyliów domowych, wypieków i innych produktów spożywczych i niespożywczych związanych z Francją. Podczas swojego wystąpienia Prezes nawiązał także do obchodów 20-lecia firmy Carrefour w Polsce.

Konferencja French Touch cieszyła się ogromnym zainteresowaniem mediów oraz środowiska francuskiego. Łącznie przybyło na nią blisko 70 osób, zainteresowanych zbliżającym się świetem Francji, podczas którego w licznych sklepach i punktach sprzedaży w Polsce dostępne będą promocyjne oferty handlowe francuskich wyrobów i usług. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta Gala French Touch z udziałem znanych artystów polskich i francuskich, a także przedstawicieli świata kultury, polityki, mody i gospodarki, która tradycyjnie odbywa się w Teatrze Wielkim w Warszawie. Tegoroczna Gala odbędzie się 14 października i będzie retransmitowana przez stację TVN.

Carrefour Polska jest głównym partnerem French Touch od pierwszej jej edycji w Polsce w 2015 r. W 2017 r. udział Carrefour w tym wydarzeniu jest szczególny, ponieważ sieć świętuje swoje 20. urodziny na polskim rynku.