Carrefour Pro – rewolucja w zakupach

Carrefour Pro – rewolucja w zakupach

  • 19.12.2017
  • O nas

Carrefour PRO to najnowocześniejszy hipermarket naszej sieci w Polsce, który został otwarty 13 grudnia w Warszawie. Klienci mogą skorzystać w nim z szeregu innowacyjnych rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych, takich jak np.: m-commerce z dostawą do domu lub Coolomatu, digitalowy dostęp do oferty non-food czy strefa restauracyjna zlokalizowana w centrum sklepu. Ich celem jest troska o zapewnienie klientom obsługi najwyższej jakości i wyjątkowych doznań zakupowych.

Na powierzchni handlowej wielkości ok. 2 000 m2 jest dostępnych prawie 13 000 tys. produktów spożywczych i przemysłowych. Konsumenci poszukujący wyrobów bio, bezglutenowych i dla diabetyków mogą wybierać spośród 800 produktów. Asortyment zdrowej żywności uzupełnia Targ Świeżości, gdzie każdy klient może wybierać spośród świeżych warzyw i owoców. W hipermarkecie dostępny jest również bogaty asortyment wędlin, serów, ryb, pieczywa oraz produktów Kuchni Świata, a z myślą o wszystkich miłośnikach piw, w Strefie Alkoholi Carrefour udostępnia szeroką gamę kilkuset piw regionalnych.

Klienci sklepu mają możliwość domówienia niedostępnych w sklepie produktów spożywczych lub przemysłowych na jednym z 19 interaktywnych ekranów – jest to zupełnie nowy koncept stosowany w Carrefour. Do złożenia zamówienia wymagana jest aplikacja Mój Carrefour, a produkty są dostarczone pod wskazany adres w Warszawie albo przygotowane do odbioru w Coolomacie zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego (w paczkomacie przystosowanym do przechowywania produktów spożywczych). Dzięki temu klienci zyskują dostęp do 16 500 produktów spożywczych dostępnych w sklepie internetowym eCarrefour.pl oraz ok. 6 000 produktów niespożywczych z oferty własnej sieci na Carrefour.pl.

Kolejną nowością, niedostępną w żadnym innym sklepie Carrefour, jest dedykowana strefa restauracyjna, zlokalizowana w sercu Carrefour PRO – przy Targu Świeżości. Oprócz dań gotowych do kupienia – sałatek, sushi, tapasów, słodyczy i świeżych soków – klienci mogą wybrać również dania z przygotowywanego na miejscu menu lunchowego: mięsne, wegetariańskie lub rybne.

Również linia kas pięciu tradycyjnych i siedmiu kas samoobsługowych zaprojektowana została w sposób niestandardowy. Nie znajduje się ona przy wejściu do sklepu, ale w jego głębi, podobnie jak w sklepach wolnocłowych lub z asortymentem odzieżowym, co powoduje, że sklep jest bardziej otwarty dla klientów. Hipermarket Carrefour PRO to także kolejny sklep, w którym została zaimplementowane dedykowane kasy Scan&Go. Rozwiązanie to umożliwia klientom skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy z użyciem portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard. Ponadto przy Punkcie Obsługi Klienta został umieszczony Fakturomat, za pomocą którego klienci mogą własnoręcznie wygenerować faktury za zakupy.