Carrefour wprowadza cztery nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”

Carrefour wprowadza cztery nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”

  • 21.06.2018
  • O nas

Podczas uroczystej konferencji Carrefour Polska podpisał 19 czerwca br. cztery nowe umowy z dostawcami „Jakość z Natury Carrefour”. Gama poszerzy się o pomidory, ogórki, buraki i ser pleśniowy. Rozbudowa asortymentu to efekt konsekwentnie realizowanej strategii transformacji żywieniowej.

W trakcie spotkania, które odbyło się w Carrefour Promenada, Philippe Chauvel, dyrektor handlowy Carrefour Polska, przedstawił założenia i dokonania sieci w zakresie transformacji żywieniowej. Uczestniczył też wspólnie z Anną Kurnatowską, dyrektorem działu handlowego produktów świeżych, w uroczystym podpisaniu zeszytów specyfikacji pomiędzy Carrefour, a nowymi partnerami. Konferencji towarzyszyła degustacja potraw przygotowanych z produktów gamy „Jakość z Natury Carrefour”. W spotkaniu uczestniczyły media oraz przedstawiciele instytucji publicznych i świata nauki.

Cztery nowe produkty to pomidory cherry i malinowe, ogórki gruntowe, buraki czerwone i ser pleśniowy. Będą one dostarczane do sklepów sieci przez starannie wyselekcjonowanych przez Carrefour polskich producentów. Nowe produkty wyróżnia: sposób produkcji bez użycia środków szkodliwych dla zdrowia; czyste tereny, z których produkty pochodzą, a także wartościowe odmiany i starannie dobrane składniki zastosowane w produkcji. Zapewnienie najwyższej staranności na każdym etapie ich produkcji to gwarancja niezmiennej, stałej jakości i doskonałego smaku dla klientów Carrefour.

Wczorajsze podpisanie umów z dostawcami to kolejny krok w realizacji strategii transformacji żywieniowej. Pod koniec kwietnia br. Carrefour podpisał pierwsze kontrakty farmerskie z siedmioma dostawcami warzyw i owoców. Dzięki nim Carrefour ma zagwarantowane regularne dostawy produktów od sprawdzonych dostawców, dostawcy – zbyt produktów, a klienci – stały dostęp do szerokiej gamy produktów najwyższej jakości. Ambicją Carrefour Polska jest również demokratyzacja produktów bio. W związku z tym na początku czerwcu br. do sklepów wszystkich formatów wprowadzonych zostało 30 nowych produktów marki Carrefour BIO.