Tour de Pologne Amatorów z udziałem Carrefour

Tour de Pologne Amatorów z udziałem Carrefour

  • 21.08.2018
  • O nas

75. Tour de Pologne dostarczył miłośnikom kolarstwa niezapomnianych wrażeń i był wielkim sukcesem Carrefour Polska, który drugi raz z rzędu został głównym partnerem wyścigu. Sieć wspierała peleton kolarski na trasie i zapraszała fanów do wspólnego dopingu w 14 Miasteczkach Kibica, które zorganizowano na wszystkich startach i metach wyścigu. Na zakończenie kolarskich zmagań odbył się Tour de Pologne Amatorów, w którym rywalizowała również drużyna Carrefour Polska.

Tegoroczna edycja Tour de Pologne, zorganizowana w setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości oraz w 90-lecie pierwszego narodowego wyścigu, zakończyła się zwycięstwem Michała Kwiatkowskiego. Żółtą koszulkę zwycięzcy „Klasyfikacji Generalnej Carrefour” polskiemu kolarzowi przekazał Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Nowych Technologii i IT, który wręczył mu także nagrodę w wysokości 25 000 pln. Dla wszystkich kibiców sieć przygotowała również wiele niezapomnianych atrakcji, zarówno na startach, jak i na metach poszczególnych etapów.

Carrefour przez cały czas trwania wyścigu zachęcał fanów do wspólnego dopingowania i aktywnego spędzenia czasu w Miasteczkach, proponując im wiele prozdrowotnych atrakcji, m.in.: rowerki spinningowe, sportowy quiz w wielkim kole do biegania, zajęcia w mini parku trampolin czy konkursy z nagrodami. Strefy Carrefour przez 7 dni trwania wyścigu odwiedziło kilkaset tysięcy osób.

Warto dodać, że przedstawiciele Carrefour pojawili się również na trasie Tour de Pologne Amatorów. Tegoroczna rywalizacja odbyła się 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej. Kolarze mieli do przejechania 58 km, w trakcie których musieli pokonać m.in. wymagające podjazdy, będące wyzwaniem również dla profesjonalistów. W sportowym starciu zmierzyły się 84 drużyny, jedną z nich był blisko 20-osobowy zespół Carrefour Cycling Team, który brał udział w wyścigu już po raz drugi. W składzie ekipy Carrefour, która podjęła wyzwanie, znaleźli się pracownicy kilku działów centrali, dyrektorzy regionów i reprezentanci sklepów z takich miejscowości jak: Gliwice, Kłodzko, czy Zielona Góra. Udział pracowników Carrefour w Tour de Pologne Amatorów, wpisuje się w działania firmy związane z realizacją strategii transformacji żywieniowej i promocją zdrowego stylu życia.