Digitalenty w Carrefour

Digitalenty w Carrefour

  • 06.08.2018
  • Praca

Ponad 230 pracowników Carrefour z całej Polski stworzyło zespół Digitalentów - trenerów wspierających inne osoby zatrudnione w sklepach Carrefour w korzystaniu z najnowszych rozwiązań digitalowych i e-commerce sieci.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Carrefour prężnie rozwija nowoczesne technologie w handlu. Przyjęta przez sieć strategia omnikanałowości umożliwia łączenie wszystkich kanałów sprzedaży, zarówno offline, jak i online, a wprowadzane innowacje digitalowe dają klientom nowe możliwości wyboru sposobu dokonywania zakupów. Zadaniem programu Digitalenty jest wsparcie pracowników sklepów Carrefour w korzystaniu z najnowszych rozwiązań cyfrowych i e-commerce wdrażanych przez sieć. To z kolei przełoży się na sprawniejszą obsługę i pomoc klientom sieci w tym zakresie. Rola Digitalentów to także wsparcie komunikacyjne między sklepami sieci, a jej działami w centrali.

Podczas wewnętrznej rekrutacji, pracownicy, którzy zgłosili się do programu, odpowiadali na 3 pytania – dotyczące swojej roli, umiejętności oraz używanych aplikacji mobilnych. Na podstawie odpowiedzi wybrane zostały 233 osoby (1 osoba w każdym sklepie), dla których Carrefour zorganizował szkolenia w całej Polsce. Spotkania były również okazją do skonfrontowania wizji projektu z pomysłami wybranych kandydatów. Uczestnicy szkoleń otrzymali pakiety startowe wraz z broszurami dla trenerów. Projekt trwać będzie do końca 2018 roku, z możliwością przedłużenia.

Jedną z głównych ambicji Carrefour jest wzmocnienie pozycji lidera innowacji technologicznych oraz wyznaczanie nowych trendów handlowych dzięki opracowanym rozwiązaniom. Sieć wdrożyła już szereg udogodnień digitalowych, w tym m.in.: e-commerce, m-commerce dostępny w aplikacji mobilnej Mój Carrefour, usługi Scan&Go, Sąsiatki, Click&Collect, czy Carrefour Drive.