Carrefour promuje transformację żywieniową i edukuje na temat bio w środowisku biznesu francuskiego w Polsce

Carrefour promuje transformację żywieniową i edukuje na temat bio w środowisku biznesu francuskiego w Polsce

  • 11.03.2019
  • Transformacja żywieniowa

5 marca 2019 r. w Centrum Smak Kariery odbyło się Rendez-vous Biznesu organizowane przez Carrefour i Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Podczas spotkania, Prezes Carrefour Polska Christophe Rabatel, przedstawił strategię Transformacji Żywieniowej oraz działania w ramach kampanii Act for Food, a prof. dr hab. Ewa Rembiałkowska z SGGW omówiła zagadnienia związane z żywnością ekologiczną i jej wpływem na środowisko i zdrowie człowieka. Spotkanie okazało się wielkim sukcesem, gromadząc grono ponad 120 Prezesów i przedstawicieli kadry zarządzającej firm skupionych wokół Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej.

Podczas części oficjalnej, Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska i gospodarz spotkania, opowiedział o strategii Transformacji żywieniowej, którą Carrefour wdraża od 2018 roku. Przedstawił także kampanię Act for Food, a także osiągnięte już cele i plany konkretnych działań na nadchodzące miesiące. Z kolei gość specjalny Carrefour, prof. dr hab. Ewa Rembiałkowska z Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW, przybliżyła uczestnikom temat żywności ekologicznej oraz jej wpływu na zdrowie człowieka i środowisko. Oba wystąpienia spotkały się z dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na liczne pytania i dyskusje po części oficjalnej.

Jednym z głównych priorytetów Carrefour Polska w ramach transformacji żywieniowej jest edukacja klientów i partnerów biznesowych w zakresie zdrowego, ekologicznego żywienia zwracając uwagę na znaczenie jakości żywności dla człowieka i środowiska naturalnego. Tym razem Carrefour zwrócił się do polsko-francuskiego biznesu, który jest ważnym ogniwem łączącym je z dostawcami i finalnym konsumentem. Propagując strategię Transformacji Żywieniowej, Carrefour stara się przyczynić do lepszej jakości życia.

„Rendez-vous biznesu” to comiesięczne spotkania organizowane przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Odbywają się one w pierwszy wtorek miesiąca. „Rendez-vous biznesu” stanowią platformę wymiany opinii na tematy ekonomiczne, społeczne i polityczne, są inspiracją do działania i pokazują nowe możliwości rozwoju. Carrefour Polska jest od wielu lat Partnerem Strategicznym Izby, a Christophe Rabatel jest członkiem jej Zarządu w randze Wiceprezesa.