Ogromne zainteresowanie 76. wyścigiem Tour de Pologne z Carrefour Polska

Ogromne zainteresowanie 76. wyścigiem Tour de Pologne z Carrefour Polska

  • 19.08.2019
  • Transformacja żywieniowa

Carrefour Polska, w ramach realizacji strategii transformacji żywieniowej i promocji zdrowego stylu życia, po raz trzeci był głównym partnerem Tour de Pologne - największego wyścigu w Polsce i jednej z najważniejszych imprez kolarskich na świecie.

Wyścig zgromadził dziesiątki tysięcy kibiców oraz najważniejszych przedstawicieli rządu, władz lokalnych oraz mediów i biznesu, w tym m.in. Premiera Rzeczpospolitej Polskiej Mateusza Morawieckiego oraz prezydentów miast, w których odbywały się poszczególne etapy zawodów. Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska, wziął udział w oficjalnym otwarciu i prezentacji zawodników wyścigu.

Tegoroczna edycja Tour de Pologne odbyła się pod nazwą „Wyścig Pokoleń” i nawiązywała do stulecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego i olimpijskich sukcesów polskich kolarzy na przestrzeni ostatnich dekad. Zwycięzcą całej rywalizacji został Pavel Sivakov. Żółtą koszulkę zwycięzcy „Klasyfikacji Generalnej Carrefour” rosyjskiemu kolarzowi przekazali Guillaume de Colonges, Dyrektor Wykonawczy na Europę Północną i Wschodnią oraz Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska. Dla wszystkich kibiców sieć przygotowała również mnóstwo sportowych animacji, zarówno na startach, jak i na metach poszczególnych etapów.

Na zakończenie sportowej rywalizacji, do wyścigu włączyli się też przedstawiciele Carrefour, którzy pojawili się na trasie Tour de Pologne Amatorów. W sportowym starciu zmierzyło się blisko 2200 zawodników. Na czele peletonu pojechał Czesław Lang, kolarz i organizator Tour de Pologne. Carrefour Cycling Team poprowadzili Guillaume de Colongesi Christophe Rabatel. W składzie ekipy, która podjęła wyzwanie, znaleźli się też pracownicy kilku działów centrali, dyrektorzy regionów i reprezentanci sklepów z takich miejscowości jak: Zielona Góra, Chorzów i Szczecin. Udział pracowników Carrefour w Tour de Pologne Amatorów, wpisuje się w działania firmy związane z realizacją strategii transformacji żywieniowej dla wszystkich i promocją zdrowego stylu życia.