Carrefour Polska partnerem III Narodowego Kongresu Żywieniowego IŻŻ

Carrefour Polska partnerem III Narodowego Kongresu Żywieniowego IŻŻ

  • 06.02.2018
  • Zrównoważony rozwój

Carrefour Polska został partnerem III Narodowego Kongresu Żywieniowego, organizowanego przez Instytut Żywności i Żywienia. Tegoroczna edycja, która odbyła się 26 i 27 stycznia w całości była poświęcona zagadnieniom dotyczącym odżywiania, a także aktywności fizycznej osób starszych. Zaangażowanie w kongres to kolejny element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”.

III Narodowy Kongres Żywieniowy to wydarzenie organizowane przez Instytut Żywności i Żywienia, które na stałe wpisało się w kalendarium najważniejszych imprez naukowych związanych z propagowaniem zdrowego stylu życia. Tegoroczna edycja w całości poświęcona była osobom starszym. Podczas dwóch dni wykładów, spotkań z ekspertami oraz debat poruszone zostały tematy dotyczące m.in. problemów żywieniowych w określonych chorobach, z którymi często zmagają się seniorzy. Dodatkowo eksperci przedstawili zagadnienia dotyczące roli aktywności fizycznej osób starszych. W dwóch dniach kongresu wzięło udział około 900 osób, w tym przedstawiciele świata nauki, administracji publicznej, instytucji dbających o jakość żywienia, studenci nauk biologicznych oraz seniorzy.

Na stoisku sieci goście wydarzenia mogli zapoznać się z ofertą produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour” oraz lepiej poznać gamę „Jakość z Natury”. Asortyment ten jest stale rozwijany przez Carrefour w Polsce w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”.

Carrefour zaprezentował także innowacyjny na polskim rynku Uproszczony Systemem Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W styczniu 2018 roku w sklepach Carrefour pojawiło się blisko 30 nowych artykułów z tym oznaczeniem. Sieć rozpoczęła kolejną fazę komunikacji dotyczącej systemu, która skierowana jest zarówno do klientów, jak i pracowników. Warto wspomnieć, że w katalogu Carrefour „Zdrowie na talerzu” klienci mogli znaleźć informacje dotyczące innowacyjnego systemu SENS. Ponadto, w sklepach widoczne są plakaty edukacyjne i specjalne plansze na ekranach przykasowych, dodatkowo sieć systematycznie informuje o nowych produktach z oznaczeniem SENS także na swojej stronie internetowej, aplikacji Twój Carrefour oraz w mediach społecznościowych.

Ponadto, osoby, które ukończyły 60. lat, mogły w trakcie kongresu zarejestrować się do popularnego programu Carrefour Karta Seniora, który upoważnia do korzystania z atrakcyjnych rabatów na zakupy. Na stoisku Carrefour prezentowano także edukacyjno-badawczy program „ABC Zdrowego Żywienia” oraz zaangażowanie sieci we wspieranie wyścigu kolarskiego Tour de Pologne oraz dużych imprez biegowych.