Carrefour Polska sponsorem głównym 74. Tour de Pologne

Carrefour Polska sponsorem głównym 74. Tour de Pologne

  • 15.05.2017
  • Zrównoważony rozwój

Firma Carrefour Polska została sponsorem głównym Tour de Pologne UCI World Tour. Oficjalne ogłoszenie trasy tegorocznego wyścigu oraz jego partnerów odbyło się na torze kolarskim w Pruszkowie. W uroczystej gali udział wzięli m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki oraz Czesław Lang.

Tegoroczny wyścig rozpocznie się 29 lipca br. w Krakowie i bez wątpienia dostarczy kibicom niesamowitych sportowych emocji ze względu na wyjątkowo trudną i zróżnicowaną trasę obejmującą aż cztery etapy górskie. Wyścig zakończy się 4 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej.  Na startach i metach poszczególnych etapów nie zabraknie imprez towarzyszących i aktywności proponowanych przez Carrefour Polska, który został sponsorem głównym wyścigu.

- Kontynuując nasze zaangażowanie w największe wydarzenia kolarskie zdecydowaliśmy się w tym roku zostać sponsorem głównym Tour de Pologne. Od kilku lat kładziemy duży nacisk na projekty związane z promowaniem zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, także stale rozwijamy asortyment produktów ze „Zdrowej półki Carrefour” – zgodnie z dekretem Napoleona, który stał się synonimem naszego zobowiązania wobec klientów. Warto także dodać, że Grupa Carrefour wspiera od wielu lat największe imprezy kolarskie na świecie, m.in. popularny Tour de France – podkreślił podczas oficjalnej gali w Pruszkowie Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.