Carrefour wspiera dobroczynność - akcja z P&G

Carrefour wspiera dobroczynność - akcja z P&G

  • 12.06.2017
  • Zrównoważony rozwój

Carrefour Polska oraz Procter & Gamble połączyły siły, aby we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem wesprzeć dzieci z najuboższych rodzin w Polsce. W ramach kampanii „Mała pomoc, wielka radość” jeden procent ze sprzedaży produktów P&G, zakupionych w hiper- i supermarketach Carrefour w całej Polsce, przeznaczona zostanie na potrzeby podopiecznych PCK.

„Mała pomoc, wielka radość”

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 31 maja Procter & Gamble i Carrefour Polska ogłosiły, że rozpoczęły program „ Mała pomoc, wielka radość”, którego celem jest pomoc  potrzebującym rodzinom, podopiecznym PCK. Wszyscy klienci sklepów Carrefour, którzy do 26 czerwca kupią produkty P&G mogą przyczynić się do poprawy życia najmłodszych podopiecznych organizacji. Ogólnopolski zasięg kampanii możliwy jest dzięki zaangażowaniu firmy Carrefour Polska. Sieć wierzy, że chęć pomocy potrzebującym jest bliska jej klientom, którzy wyrażali to już wielokrotnie, uczestnicząc w akcjach charytatywnych w sklepach Carrefour. „Mała pomoc, wielka radość” to kolejna możliwość niesienia pomocy dzieciom w potrzebie, z której można skorzystać podczas codziennych zakupów w hiper- i supermarketach Carrefour na terenie całego kraju.