Globi

Globi

Globi jest jedną z najstarszych zagranicznych marek sklepów wprowadzonych do Polski na początku lat 90 ubiegłego wieku i działających do 2008 r.
W 2012 r. Carrefour reaktywował brand Globi i przygotował dla niego nową strategię rozwoju opartą na koncepcie franczyzy sklepów spożywczych.

O formacie

O formacie

Globi to propozycja dla osób chcących otworzyć franczyzę w małych miastach i na terenach wiejskich.

Tworząc ten koncept franczyzy sklepów spożywczych, Carrefour, zamiast prostego użyczenia szyldu i zaopatrywania sklepów partnerskich, postawił na głębszą współpracę i zacieśnienie relacji z partnerami w ramach pełnoprawnej franczyzy.

Prowadzący sklepy Globi zyskują dostęp do bogatego asortymentu, w tym do szerokiej gamy produktów marki własnej Carrefour, a także wsparcie marketingowe oraz logistyczne.

W tym formacie otrzymujesz:

W tym formacie otrzymujesz:

  • elementy wizualizacji zewnętrznej
  • część wyposażenia sklepu
  • system informatyczny do składania zamówień
  • wsparcie ekipy otwarciowej
  • wsparcie marketingowe
  • katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
  • dobrze zorganizowaną logistykę
  • doradztwo opiekuna regionalnego
  • pakiet szkoleń

Franczyza w małych miastach i na terenach wiejskich

 

Czym charakteryzuje się koncept franczyzy w małych miastach?

  • Koncept Globi doskonale odpowiada na potrzeby franczyzy w małych miastach i na terenach wiejskich, zarówno pod względem powierzchni, jak i asortymentu. Zgodnie ze specyfiką miejsc, dla których jest przeznaczona, franczyza – sklep spożywczy Globi jest otwierana w lokalach o powierzchni co najmniej 50 mkw, a średnia powierzchnia sprzedaży to 80 mkw. Dla porównania, sklepy Carrefour Express z zielonym szyldem mogą dysponować nawet 200 mkw. powierzchni sprzedaży.

  • Sklepy Globi różnią się także od franczyzy Carrefour Express z pomarańczowym szyldem, które znajdują się w ruchliwych punktach miast. Ze względu na potrzeby klienta, we franczyzie Globi nie znajdziemy m.in. tak dużego wyboru dań na wynos (food to go) jak sklepach Carrefour Express, za to położono nacisk na ofertę alkoholi i asortyment przemysłowy. Ponadto, dywersyfikując ofertę, w sklepach Globi można znaleźć ok. 400-500 produktów marki własnej Carrefour.

  • Franczyza w małych miastach musi mieć na uwadze wygodę klientów, którzy do nie dysponują taką dostępnością punktów usługowych, jak w dużych miastach. Dlatego też franczyza Globi oferuje szereg usługi dodatkowych, takich jak płacenie rachunków przy kasie, cashback, doładownia telefonu i in.

    Choć najnowszy koncept Globi skrojony został z myślą o lokalizacjach miejskich, to jednak sklepy z tym logo znaleźć można również w kilku dużych miastach Polski, na przykład w Warszawie działa 14 takich sklepów.

Kontakt

  • Kontakt

    Jesteś zainteresowany franczyzą?
    Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.