Carrefour Polska - kluczowe informacje

Carrefour Polska
- kluczowe informacje

Priorytety Carrefour

Jesteśmy omnikanałową siecią spożywczą. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować swoim klientom szeroki wybór produktów i możliwości dokonywania zakupów, a także najwyższą jakość obsługi. W tym celu budujemy i rozwijamy sklepy w różnych formatach oraz dbamy o klientów preferujących zarówno sklepy tradycyjne, jak i tych zorientowanych na zakupy w Internecie.

Realizując naszą strategię w Polsce, niezmiennie koncentrujemy się na pięciu kluczowych obszarach:

Jakość

Jakość

Jakość

Carrefour Polska dba o jakość i bezpieczeństwo towarów sprzedawanych w swoich sklepach oraz tych produkowanych pod marką własną. Specjaliści ds. jakości Carrefour monitorują ich wszystkie parametry jakościowe na każdym etapie produkcji i dystrybucji.

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny to DNA marki Carrefour, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby klienci znaleźli w sklepach Carrefour bogaty wybór różnorodnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Zdrowie

Zdrowie

Zdrowie

Carrefour Polska dba o ofertę produktów o prozdrowotnych właściwościach i edukację klientów w zakresie zdrowego odżywiania oraz wspiera największe biegowe wydarzenia w Polsce. Firma jest także Partnerem Głównym Tour de Pologne.

Bliskość

Bliskość

Bliskość

To nie tylko liczba sklepów Carrefour w Polsce oraz ich bliskość geograficzna, ale przede wszystkim jakość obsługi klienta, czyli bliskość w relacjach naszych pracowników z klientami. Doskonałym źródłem wiedzy o bliskości i tradycji wspólnego jedzenia jest nasza pierwsza książka kucharska „Z miłości do smaku”.

Wybór

Wybór

Wybór

Przez cały rok Carrefour oferuje najbardziej szeroką i różnorodną ofertę produktów na rynku, w tym między innymi produktów premium, ekologicznych, polskich i lokalnych.

Carrefour w liczbach

Carrefour posiada w Polsce blisko 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. Sieć Carrefour Polska tworzy:

  • Ponad 90 hipermarketów

    Ponad 90 hipermarketów

  • Ponad 150 supermarketów

    Ponad 150 supermarketów

  • 7 sklepów hurtowo-dyskontowych

    7 sklepów hurtowo-dyskontowych

  • Ponad 670 sklepów osiedlowych i specjalistycznych

    Ponad 670 sklepów osiedlowych i specjalistycznych

  • 45 centrów i pasaży handlowych

    45 centrów i pasaży handlowych

  • Blisko 40 stacji paliw

    Blisko 40 stacji paliw

  • 5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

    5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

  • Internetowy sklep spożywczy carrefour.pl

    Internetowy sklep spożywczy carrefour.pl

Komitet wykonawczy

  • Tareck  Ouaibi

    Tareck
    Ouaibi

    Prezes Zarządu Carrefour Polska

  • Nicolas Legendre

    Nicolas Legendre

    Dyrektor Finansowy

  • Justyna Orzeł

    Justyna
    Orzeł

    Wiceprezeska Zarządu, Sekretarz Generalna i Dyrektorka Zasobów Ludzkich

  • Eric Yung

    Eric Yung

    Dyrektor Handlowy i Supply Chain

  • Robert  Stupak

    Robert
    Stupak

    Dyrektor Marketingu, Digital, E-commerce i IT

  • Agata Kopytyńska

    Agata Kopytyńska

    Dyrektorka Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów

  • Tomasz Waligórski

    Tomasz Waligórski

    Dyrektor Operacyjny

Tareck  Ouaibi

Tareck
Ouaibi

Prezes Zarządu Carrefour Polska

Karierę w Carrefour rozpoczął w 1987 r. we Francji.

W latach 1999-2011 pracował w Carrefour Polska m.in. jako dyrektor IT, członek zarządu odpowiedzialny za obszar HR, a następnie jako dyrektor operacyjny super i hipermarketów. Uczestniczył w procesie przejęcia firmy Ahold oraz rebrandingu marek Champion i Globi, a także tworzenia sieci franczyzowej Carrefour.

W kolejnych latach zarządzał formatami hiper i supermarketów oraz convenience i cash & carry w Grecji i Francji, a o ostatnio zajmował stanowisko COO w Carrefour Rumunia.

Posiada dyplom Faculte des sciences de Paris oraz Instytutu INSEAD Fontainebleau. Zna biegle francuski i angielski oraz komunikuje się po polsku.

Nicolas Legendre

Nicolas Legendre

Dyrektor Finansowy

Nicolas dołączył do grupy Carrefour w sierpniu 2011 roku jako audytor wewnętrzny na Europę i Amerykę Południową. Od lipca 2022 roku był Dyrektorem Finansowym w Eureca w ramach Grupy Carrefour. Przed objęciem tej roli Nicolas był Dyrektorem Kontrolingu w Carrefour Polska.

Justyna Orzeł

Justyna
Orzeł

Wiceprezeska Zarządu, Sekretarz Generalna i Dyrektorka Zasobów Ludzkich

Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach, jako dyrektorka zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i realizowała strategię HR Carrefour Polska.

W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz certyfikowany coach Erickson Professional Coach.

Eric Yung

Eric Yung

Dyrektor Handlowy i Supply Chain

Eric Yung jest z wykształcenia inżynierem żywności. Swoja karierę w Carrefour rozpoczął w 1999 roku gdzie zajmował kilka stanowisk w obszarze marketingu, a następnie zakupów różnych kategorii produktów świeżych i artykułów spożywczych. W 2012 roku został Dyrektorem ds. Rynku Dużego Sprzętu AGD. W 2016 roku dołączył do zespołów FMCG jako Organization and Method Merchandise Director, a od 2018 roku był dyrektorem Maison Johanès Boubée – winiarskiej spółki zależnej Grupy Carrefour. Z dniem 1 czerwca 2024 r., Eric Yung został powołany do zarządu Carrefour Polska na stanowisko Dyrektora Handlowego i Supply Chain.

Robert  Stupak

Robert
Stupak

Dyrektor Marketingu, Digital, E-commerce i IT

Robert Stupak posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz e-commerce, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z największymi globalnymi markami w sektorze handlu detalicznego, e-commerce oraz branży technologicznej.

Agata Kopytyńska

Agata Kopytyńska

Dyrektorka Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów

Agata Kopytyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży retail w obszarze nieruchomości i finansów. Z Carrefour związana jest od 2006 roku. Do 2012 roku zajmowała kierownicze stanowiska w Dziale Kontrolingu, aby następnie kierować obszarem nieruchomości i ekspansji.

Tomasz Waligórski

Tomasz Waligórski

Dyrektor Operacyjny

Tomasz Waligórski posiada bardzo duże doświadczenie w handlu detalicznym i hurtowym, które zdobywał zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Rozpoczynał karierę w 1995 roku jako kupiec w sieci hurtowej Eurocash, a później w sieci sklepów Biedronka, gdzie pracował jako regionalny dyrektor operacyjny, a następnie dyrektor handlowy i członek zarządu. Ponad 7 lat spędził na kontrakcie w Portugalii, gdzie pracował jako dyrektor marek własnych dla Grupy Jeronimo Martins, a wcześniej jako kupiec senior w sieci supermarketów Pingo Doce. Następnie, po powrocie do Polski, piastował funkcję Prezesa Zarządu w sieci supermarketów Polomarket i ponownie w Eurocash, gdzie pracował jako Dyrektor Generalny Retail. Tomasz Waligórski niemal 2 lata spędził również w Afryce jako COO w sieci hipermarketów w Angoli, a przez ostatnie 3 lata był Dyrektorem Generalnym sieci Intermarche. Od 1 lipca 2024 roku pełni stanowisko Dyrektora Operacyjnego (COO) Carrefour Polska.

Historia

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Od tamtego momentu sieć rozrosła się do ponad 900 sklepów w 6 formatach. 

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która powstała w 1959 roku w Annecy we Francji. Firma rozpoczęła międzynarodową ekspansję w 1973 roku wchodząc na kolejne rynki. Carrefour jest obecny w takich krajach jak Hiszpania, Włochy, Belgia, Rumunia, Brazylia, Argentyna, Chiny czy Tajwan.