Praca

Praca

Być może nawet nie wiesz, jak wiele możliwości daje praca w Carrefour.
Masz zmysł handlowca i lubisz, gdy "ciągle coś się dzieje"?
Sprawdź, jak możesz się u nas rozwijać i ułóż karierę po swojemu!

Carrefour dla Ciebie

Stawiamy na stabilne zatrudnienie i pakiet różnorodnych świadczeń. Pomagamy dbać o zdrowie i rozwój pracowników, pamiętając też o bliskich. Dołącz do nas i wybierz benefity idealne dla siebie.

  • Opieka medyczna dla Ciebie i rodziny

    Opieka medyczna dla Ciebie i rodziny

  • Ubezpieczenie dla Ciebie i rodziny

    Ubezpieczenie dla Ciebie i rodziny

  • Karta MULTISPORT

    Karta MULTISPORT

  • Rabat z Kartą Rodzinka pracowników

    Rabat z Kartą Rodzinka pracowników

  • Pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

    Pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

  • Wyprawka w związku z urodzeniem dziecka

    Wyprawka w związku z urodzeniem dziecka

  • Wyprawka szkolna

    Wyprawka szkolna

  • Nagroda stażowa

    Nagroda stażowa

Poznaj nas lepiej

Dobrze wiemy, że nasi klienci lubią mieć wybór. My także doceniamy możliwość wyboru ścieżki rozwoju, miejsca pracy czy zawodowych wyzwań. Każdy z 16 000 pracowników Carrefour ma swoją historię. Zobacz, jak wygląda ich dzień pracy i poznaj nas lepiej!

Oferty pracy

Ułóż karierę po swojemu! Sprawdź, jakie oferty mamy dla Ciebie.

Ułóż karierę po swojemu

Możesz wybrać spośród ofert pracy w blisko 120 zawodach. To pewne - będziemy aktywnie rozwijać się dla naszych klientów. Dlatego tak wierzymy w wiedzę i doświadczenie różnorodnego zespołu. Kto u nas pracuje? Cukiernicy, kasjerzy, menadżerowie, HR-owcy, kupcy czy eksperci IT...

 


" Kierujemy się zasadą Co masz zrobić jutro, zacznij już dziś – dlatego nie poprzestajemy na oferowaniu miejsc pracy. Bierzemy odpowiedzialność za rozwój zarówno obecnych, jak i przyszłych pracowników."

Agata Wójcik-Ryszawa

Dyrektorka Zasobów Ludzkich

Agata Wójcik-Ryszawa

Co jest dla nas ważne

W Polsce działamy od ponad 25 lat. Każdego dnia podejmujemy decyzje na miarę handlowców, a także dbamy o relacje z klientami Carrefour. Chcemy łączyć tradycyjną pasję do handlu z innowacjami na miarę naszych czasów. Jak to możliwe? Doceniając indywidualność każdego pracownika i dbając o atmosferę w zespole. Jacy jesteśmy?

  • Otwarci

    Otwarci

    Różnorodność to słowo-klucz w realizowanej przez Carrefour strategii. Aby lepiej rozumieć naszych klientów, sami chcemy być otwarci. Dlatego pielęgnujemy nasze indywidualne pasje, wiedzę i kompetencje. Bez nich nie ma innowacji, a bardzo w nie wierzymy.

  • Empatyczni

    Empatyczni

    W każdej relacji liczy się zrozumienie i umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby drugiej osoby. Staramy się tak działać dla naszych klientów i być partnerem w lokalnych społecznościach. Nasz zespół tworzą przedstawiciele 4 generacji, różnych stanowisk i kultur.

  • Niezawodni

    Niezawodni

    Profesjonalizm idzie w parze z pasją. Podnosimy nasze kwalifikacje i dbamy o jakość produktów, jakie oferujemy. Chcemy być niezawodni dla naszych klientów, ale też współpracowników. Dzięki temu, tworzymy miejsce pracy, gdzie liczy się atmosfera. A realizacja celów nie musi wykluczać standardów etycznych.

FAQ

Potrzebujesz więcej informacji? Chcesz dowiedzieć się, jak wygląda proces rekrutacyjny? Znajdziesz tu odpowiedzi na te i inne nurtujące Cię pytania.

Kontakt

Śmiało! Zapytaj nas o pracę w Carrefour. A jeśli dziś wiesz, że chcesz dołączyć do naszego zespołu, wybierz swoją ulubioną formę kontaktu i aplikowania.

Odwiedź nas w sklepie

Zapytaj o aktualne oferty pracy w Punkcie Obsługi Klienta.

Aplikuj przez LinkedIn

Masz konto na LinkedIn? Poznaj nas lepiej i aplikuj.

Kontakt

Śmiało! Zapytaj nas o pracę w Carrefour. A jeśli dziś wiesz, że chcesz dołączyć do naszego zespołu, napisz do nas wiadomość!

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Carrefour Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, 03-734 Warszawa (dalej: „Carrefour Polska” lub „administrator”).
2. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@carrefour.pl, telefonicznie pod wskazanym powyżej numerem lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@carrefour.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
a) w celu przyjęcia Pani/Pana zgłoszenia oraz w celu przygotowania i wysłania do Pani/Pana odpowiedzi na zgłoszenie. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi prawnie uzasadniony interes administratora, tj. art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 [RODO].
b) w monitorowania jakości obsługi Klientów oraz w celach analitycznych i statystycznych. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi prawnie uzasadniony interes administratora.
c) w celu obrony przed roszczeniami. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora polegający na ustaleniu istnienia ewentualnych roszczeń oraz obronie przed wnoszonymi przeciwko Carrefour Polska roszczeniami.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Carrefour Polska w obszarze archiwizacji i niszczenia dokumentacji, usług informatycznych, prawnych, podatkowych, audytorskich firmom kurierskim i pocztowym oraz podmiotom z grupy Carrefour.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez niezbędny do przygotowania odpowiedzi na Pani/Pana zgłoszenie oraz przekazania Pani/Panu treści odpowiedzi. Po tym okresie dane mogą być przetwarzane do upływu terminu przedawnienia roszczeń w zakresie niezbędnym do ustalenia ewentualnych roszczeń i obrony przed roszczeniami.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani zwykłego pobytu lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia (w Polsce: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
8. Administrator może przekazać Pani/Pana dane do państwa trzeciego, tj. USA – na podstawie decyzji stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, wydanej zgodnie z art. 45 RODO przez Komisję Europejską – do podmiotu objętego certyfikacją w ramach zawartej pomiędzy Unią Europejską a USA umowy w przedmiocie ochrony prywatności („Data Privacy Framework”).
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne w przypadku konieczności udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana zgłoszenie w formie listownej, mailowej lub telefonicznej.
10. Na podstawie Pani/Pana danych administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym poprzez profilowanie.