Koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni od 400 do 1500 mkw. w lokalizacjach zarówno miejskich, jak i wiejskich. Przedsiębiorcy mogą wybrać spośród sprawdzonych konceptów: classic (który sprawdza się w dzielnicach dużych miast, w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich), urban (dedykowany lokalizacjom o dużym natężeniu ruchu), a także premium (charakteryzujący się delikatesowym wystrojem oraz rozbudowaną ofertę produktów luksusowych).
Oferta samoobsługowych supermarketów Carrefour dopasowana jest do potrzeb lokalnej społeczności. Klienci znajdą w nich szeroki wybór produktów spożywczych - w tym świeżych - a także artykułów z najpopularniejszych konceptów handlowych sieci, tj. Zdrowa Półka, Kuchnie Świata czy Półka Regionalna. Atrakcyjność rynkową supermarketów sieci zwiększa również oferta produktów przemysłowych oraz artykułów sezonowych.
Do współpracy przy tworzeniu sieci supermarketów franczyzowych zapraszamy zarówno przedsiębiorców dysponujących odpowiednim lokalem, jak i osoby zainteresowane prowadzeniem sklepu Carrefour Market już funkcjonującego na rynku. Takie rozwiązanie jest korzystne, ponieważ przekazywane sklepy mają już ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z czym rozpoczęcie działalności nie wiąże się z intensywnymi działaniami promocyjnymi.
Pierwsze zatowarowanie sklepu może zostać rozłożone na płatność w ratach nawet na pół roku. Swoim partnerom biznesowym Carrefour Polska pomaga dopasować odpowiedni koncept sklepu do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji czy wymagań okolicznych konsumentów. Sieć oferuje także swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę handlową, która pomoże w budowie właściwego zatowarowania sklepu.
Zaletą współpracy z Carrefour jest fakt, że jako jedyny franczyzodawca dysponujemy wieloma formatami, które można elastycznie dostosowywać do specyfiki każdego rynku. Podejmujemy współpracę zarówno z przedsiębiorcami dysponującymi odpowiednim lokalem, jak i z osobami zainteresowanymi objęciem i prowadzeniem sklepu już funkcjonującego na rynku.