Nasi klienci

Nasi klienci

Żyj odpowiedzialnie każdego dnia
– garść porad!

Porozmawiajmy o jakości

Porozmawiajmy o jakości

Projekt „Porozmawiajmy o jakości” to cykl spotkań edukacyjnych, które eksperci Carrefour przeprowadzili na terenie wybranych sklepów sieci. Warsztaty były bezpłatne i mógł w nich wziąć udział każdy klient odwiedzający wybrany sklep, korzystając z przygotowanych materiałów edukacyjnych oraz opracowanych animacji na temat jakości produktów Carrefour.

W każdym sklepie przeprowadzono panel sensoryczny, który był istotnym elementem poprzedzającym wprowadzenie przez Carrefour danego produktu do sprzedaży. Klienci mogli zapoznać się z wiadomościami na temat prozdrowotnych właściwości produktów, oznaczeń jakie powinna posiadać żywność najwyższej jakości oraz ekologicznych metod produkcji. Każdy klient Carrefour mógł też uzyskać porady udzielane przez doświadczonego dietetyka ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, na temat zdrowego żywienia, przetwarzania żywności i jej przechowywania.

Ekoakcje

Ekoakcje

Carrefour Polska chętnie angażuje się w akcje, które zachęcają klientów do zmiany ich konsumenckich nawyków na bardziej przyjazne otoczeniu. W 2015 oraz 2016 roku w wybranych sklepach, na specjalnie zorganizowanych standach, animatorzy w formie gier i zabaw informowali o świadomej konsumpcji i zagadnieniach z zakresu ochrony środowiska „na co dzień”.

Carrefour zaangażował się także w inicjatywę „Godzina dla Ziemi”, w ramach której, m.in. wyłączono część neonów i logotypów na elewacji sklepów, zmniejszono oświetlenie sal sprzedaży i magazynów, a także zredukowano wydajność systemów wentylacyjnych. Ponadto, z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi, zorganizowano akcję „Odbierz sadzonkę!” – w zamian za makulaturę klienci sieci mogli za darmo otrzymać sadzonkę drzewa.

Udogodnienia dla niepełnosprawnych

Pies przewodnik

Pies przewodnik

Pies przewodnik

Carrefour jest jedną z pierwszych sieci w Polsce, która umożliwiła robienie zakupów w sklepach osobom poruszającym się z psami przewodnikami. Od maja 2008 roku osoby niepełnosprawne, w towarzystwie psów asystujących, mogą robić zakupy w sklepach na terenie całego kraju bez konieczności przedstawiania zaświadczenia o niepełnosprawności.

Aplikacja migam

Aplikacja migam

Aplikacja migam

Bazując na swoim międzynarodowym doświadczeniu, sieć wprowadza do swoich sklepów nowoczesne rozwiązania obejmujące komfort i przyjemność z dokonywanych zakupów, szybkość i fachowość obsługi, jak również digitalizację wykorzystywaną w komunikacji z klientami. Dzięki nawiązanej współpracy pomiędzy Carrefour Polska i MIGAM, głusi i słabosłyszący mogą w bardziej komfortowy sposób komunikować się z otoczeniem podczas robienia zakupów w sklepach sieci. Od września br. każdy hipermarket sieci jest wyposażony w tablet ze słuchawkami, który przystosowany jest do obsługi osób głuchych i słabosłyszących.

Wprowadzenie urządzeń elektronicznych do obsługi klientów głuchych umożliwia natychmiastowe połączenie z tłumaczem języka migowego, funkcjonującym pod nazwą Tłumacz Migam, który werbalizuje komunikat otrzymany od osoby głuchej bądź słabosłyszącej. Aby zminimalizować zakłócenia, takie jak np. hałas na hali sprzedaży, osoba słysząca ma możliwość odsłuchania tłumaczenia przez dołączone do tabletu słuchawki. Dostęp do tłumaczy jest możliwy za pośrednictwem strony www.carrefour.pl.