Demokratyzacja żywności bio

Demokratyzacja żywności bio

Sklep Carrefour BIO

Sklep Carrefour BIO

Zgodnie z realizowaną strategią transformacji żywieniowej, w tym demokratyzacją produktów bio, oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, Carrefour wprowadził do Polski nowy format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną. Pierwszy sklep Carrefour BIO otwarty został w listopadzie 2019 roku Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 87. W jego asortymencie znajduje się 2500 produktów, w tym 250 rodzajów produktów świeżych, np. warzyw i owoców, mięsa, ryb.

Klienci Carrefour BIO mają również możliwość zakupienia produktów sypkich na wagę, świeżo wypiekanego pieczywa, wędlin, serów, ciast, produktów garmażeryjnych, ekodetergentów, kosmetyków naturalnych. W sklepie dostępna jest także strefa „Food to Go”, w której znajdą się zdrowe przekąski, zupy, a także bio kanapki przygotowywane na miejscu. Dodatkowo, na klientów czeka świeżo mielona ekologiczna kawa oraz świeżo wyciskane soki z owoców bio. Obecnie działają 4 sklepy Carrefour BIO - trzy zlokalizowane są w Warszawie (Śródmieście, Bemowo, Wola) i jeden we Wrocławiu (Galeria Magnolia Park).

Raport ECO FOOD 360

Raport ECO FOOD 360

Raport ECO FOOD 360 to merytoryczne wydawnictwo przygotowane przez Carrefour Polska, którego celem jest upowszechnienie wiedzy na temat rolnictwa i żywności ekologicznej w Polsce. Raport podzielony na 3 tomy: "Żywność ekologiczna i jej walory zdrowotne", "Rolnictwo ekologiczne: produkcja, certyfikacja, promocja, sprzedaż" oraz "Produkcja ekologiczna w ujęciu środowiskowym, biznesowym i CSR" jest podsumowaniem blisko 30 wystąpień znamienitych polskich i zagranicznych ekspertów, które miały miejsce na Kongresie ECO FOOD 360. Zapraszamy do pobrania raportu.

Kongres ECO FOOD 360

Kongres ECO FOOD 360

Blisko 400 przedstawicieli najważniejszych podmiotów skupionych wokół polskiego rynku żywności konwencjonalnej i ekologicznej wzięło udział w pierwszym Kongresie Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360, którego organizatorem był Carrefour Polska. W czerwcu 2019 roku sieć zgromadziła szerokie grono przedstawicieli środowiska związanego z polskim i europejskim rolnictwem oraz przetwórstwem ekologicznym, aby upowszechniać wiedzę na temat żywności ekologicznej w Polsce oraz promować rozwój krajowego rynku rolnictwa bio. W ten sposób Carrefour realizuje jeden ze swoich celów biznesowych - demokratyzację żywności ekologicznej wśród polskich konsumentów.

Pieczywo BIO

Pieczywo BIO

W wybranych hipermarketach oraz supermarketach Carrefou dostępne jest pieczywo własnej produkcji z certyfikacją bio. Rozwój oferty pieczywa bio jest elementem strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa m.in. na rzecz upowszechnienia produktów ekologicznych.

Bio karma dla zwierząt

Bio karma dla zwierząt

Z myślą o konsumentach, którzy dbają o to, co jedzą ich pupile, Carrefour Polska – jako jedna z pierwszych sieci handlowych - rozwija ofertę ekologicznych karm dla zwierząt, wprowadzając nowe bio produkty dla czworonogów.

Ekologiczne mięso

Ekologiczne mięso

W lutym 2019 roku w 3 warszawskich sklepach sieci Carrefour została wprowadzona oferta ekologicznego mięsa, obejmująca wołowinę, wieprzowinę i drób. Lista sklepów, w których można zakupić certyfikowane mięso bio jest od tego czasu konsekwentnie rozszerzana.