Nasze kanały sprzedaży

Nasze kanały
sprzedaży

Omnikanałowość

Carrefour wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego konsumenta i rozwija nowoczesne technologie w handlu. Umożliwia to nam połączenie wszystkich kanałów sprzedaży, w tym internetowych i mobilnych, oraz zakupów offline z online. Dzięki temu nasi klienci zyskują jeszcze większą możliwość wyboru i nowe doświadczenia zakupowe.

  • Hipermarkety

    Hipermarkety

    to sklepy o powierzchni od 2000 do 12000 m kw., zlokalizowane na terenie całego kraju i oferujące do 60000 produktów.

  • Supermarkety

    Supermarkety

    to placówki o powierzchni od 350 do 2000 m kw., działające pod logo „Market” oraz „Express”, zlokalizowane w centrach miast oraz w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych.

  • Sklepy hurtowo - dyskontowe

    Sklepy hurtowo - dyskontowe

    pod nazwą Supeco to połączenie dyskontu i hurtowni. Format skierowany jest do klientów indywidualnych oraz biznesowych.

  • Sklepy osiedlowe

    Sklepy osiedlowe

    to sklepy własne Carrefour oraz tworzone we współpracy z franczyzobiorcami sieci, o powierzchni do 500 m.kw. Działają w całej Polsce pod szyldami „Express” oraz „Globi”.

  • Sklepy specjalistyczne

    Sklepy specjalistyczne

    Carrefour posiada w swoim portfolio sklepy specjalistyczne ze zdrową żywnością, w tym certyfikowanym asortymentem bio, działające pod szyldem „Carrefour BIO”.

  • Ecommerce

    Ecommerce

    Carrefour prowadzi własny
    e‐sklep spożywczy carrefour.pl oferujący szeroki wybór ponad 20 tysięcy produktów.

  • Mój Carrefour

    Mój Carrefour

    Aplikacja mobilna łącząca w sobie zalety atrakcyjnych programów lojalnościowych z intuicyjną i szybką obsługą, a także dostępem do innowacyjnych usług.

  • Scan&Go

    Scan&Go

    Carrefour oferuje możliwość zrobienia zakupów przy użyciu smartfona, w tym skanowania produktów i mobilnej płatności za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.

Sklepy tradycyjne

Carrefour oferuje klientom różne formaty sklepów tradycyjnych,
dopasowane wielkością i ofertą produktów do indywidualnych
preferencji i przyzwyczajeń klientów. Są to:

  • Hipermarkety
  • Supermarkety
  • Sklepy hurtowo-dyskontowe
  • Sklepy osiedlowe
  • Sklepy specjalistyczne

Zakupy internetowe

Wraz z rozwojem nowych technologii zmieniają się potrzeby klientów.
Dostrzegając te trendy Carrefour inwestuje w rozwój sklepu internetowego
oraz usług i udogodnień mobilnych.

  • E-zakupy spożywcze
  • Click&collect
  • Aplikacja Mój Carrefour
  • Scan & Go