Carrefour stale inwestuje w zapewnienie jak największego wyboru produktów i usług. Naszym klientom oferujemy zarówno najlepsze lokalne wyroby od sprawdzonych dostawców i producentów, jak i produkty marek własnych Carrefour oraz artykuły z całego świata – gwarantując ich różnorodność, jakość i bezpieczeństwo.
To ponad 3500 starannie wyselekcjonowanych produktów, o doskonałej relacji jakości do ceny. Carrefour przykłada dużą wagę do ich bezpieczeństwa i zgodności z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Jednym z głównych celów Carrefour w Polsce jest rozwój i zacieśnianie relacji z dostawcami. W tym celu organizowane są specjalne wydarzenia, targi i programy, które mają przybliżać cele strategiczne firmy oraz są platformą dialogu i wymiany doświadczeń. Carrefour dba również o wdrażanie nowoczesnych usług informatycznych, które mają usprawniać wymianę informacji.
W ofercie Carrefour, oprócz różnorodnej gamy produktów, znajduje się również szereg usług dodatkowych, które odpowiadają na podstawowe potrzeby klientów. Należą do nich: stacje paliw, usługi finansowe i niefinansowe.
Nazwa | Typ | Rozmiar | |||
---|---|---|---|---|---|
Projekt GDSN w Carrefour | 692 KB | Pobierz |