Podczas gali wieńczącej kongres Retail Trends 2023, Carrefour Polska został uhonorowany nagrodą Retail Business Awards w kategorii “Lider transformacji”. Nagrodę otrzymaliśmy za elastyczne i efektywne dostosowanie naszego modelu biznesowego do oczekiwań konsumentów, sytuacji rynkowej oraz za wdrażanie narzędzi oraz technologii, które budują konkurencyjność naszej firmy i status firmy przyszłości. Jury doceniło Carrefour m.in. za modernizację portfela sklepów - od hipermarketów po sklepy convenience, wdrożenia nowych formatów, a także innowacyjnych nowości w ofercie asortymentowej oraz na hali sprzedaży.
Carrefour Polska w 2023 roku został uhonorowany nagrodą Market Roku w kategorii “Najciekawsza strategia asortymentowa”. Wyróżnienia były przyznawane podczas kongresu Retail Trends 2023. Jury doceniło najbardziej szeroką i różnorodną ofertą produktów w każdej kategorii, którą od lat nasza sieć wyróżnia się na polskim rynku.
Z dumą informujemy, że nasz koncept sklepu sklep convenience Carrefour Express prowadzony przez franczyzobiorcę marki Shell w Jeziorakach niedaleko Chojnic otrzymał nagrodę dla Najlepszego sklepu onvenience na stacji paliw w Polsce! Nagrody dla najlepszych sklepów zostały wręczone podczas uroczystej Gali wieńczącej XXII Forum Rynku Stacji Paliw Petrotrend 2023.
Carrefour Polska po raz kolejny został uhonorowany prestiżową nagrodą Retailer Of The Year - Wybrany przez Dostawców w kategorii Sieci Multiformatowe. Wyróżnienie to zostało nam przyznane podczas wieczornej Gali kongresu Retail Summit 2023. Nagrody RETAILER OF THE YEAR - Wybrany przez dostawców! były przyznawane w tym roku już po raz 14. To jedyne takie wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych. Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mające na celu wyłonienie zwycięzców była firma badawcza NielsenIQ.
Nagroda Good Egg Award została nam przyznana przez Compassion in World Farming - wiodącą międzynarodową organizację zajmującą się dobrostanem zwierząt hodowlanych oraz zrównoważonym rolnictwem, za innowacyjne działania na rzecz dobrostanu kur niosek. W konkursie wzięto pod uwagę różne czynniki, począwszy od pracy nad poprawą standardów hodowli kur, przez transparentną komunikację o postępie we wdrażaniu tych działań po wykluczenie systemów combi oraz oficjalne wsparcie europejskich planów całkowitego zakazu klatek dla kur niosek. Doceniono także długotrwałe zaangażowanie Carrefour Polska w poprawę warunków dla zwierząt hodowlanych.
Carrefour Polska otrzymał nagrodę Hermesa Handlowego 2023 w kategorii "Najlepsza sieć convenience". To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest przez Poradnik Handlowca najbardziej zasłużonym przedstawicielom branży handlowej. Wyróżnienie Hermesów Handlowych przyznawane jest od 2005 roku przez kapitułę w skład, której wchodzą przedstawiciele firm handlowych, mediów oraz organizacji branżowych.
Podczas uroczystej Gali Kongresu Retail Trends 2022, Carrefour Polska został uhonorowany prestiżową nagrodą "Innowator Roku". Nagrody Retail Business Awards przyznawane są wspólnie przez Wydawnictwo Gospodarcze i Business Centre Club, która jest największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców. To pierwsze tak prestiżowe wyróżnienia gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom z branży handlu detalicznego i hurtowego, a także sektora FMCG w Polsce. Mają one na celu promocję sektora handlu i wzmocnienie jego wizerunku, jako branży mającej potężny wkład w rozwój polskiej gospodarki i jej innowacyjności.
Podczas Kongresu Retail Summit 2022 odbyła się Gala finałowa nagród Retailer of the Year Awards, podczas której Carrefour Polska otrzymał nagrodę RETAILER OF THE YEAR w kategorii Sieci Multiformatowe. Nagroda ta to prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez partnerów handlowych. Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mające na celu wyłonienie zwycięzców nagrody jest firma badawcza NielsenIQ.
Podczas uroczystej gali konkursu IAB MIXX Awards, Carrefour Polska otrzymał brązową statuetkę w kategorii Best Use of Social Media za kampanię Szkoła Modna Różnorodna z 2021 roku. Nagrodę otrzymaliśmy wspólnie z agencjami Saatchi & Saatchi i Pure Play oraz domem mediowym Arena Media. Organizatorzy konkursu IAB MIXX Awards co roku doceniają najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki oraz wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian.
Carrefour Polska otrzymał wyróżnienie za swój projekt "Butelki zwrotne bez paragonu" w II edycji Konkursu GOZpodarz 2022 organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej w ramach Koalicji "Włącz Czystą Energię dla Polski". Konkurs miał na celu promocję dobrych praktyk związanych z ideą Gospodarki o Obiegu Zamkniętym, a nagrody otrzymali w nim przedsiębiorców, jednostki samorządu terytorialnego oraz inne organizacje najprężniej realizujące tą ideę.
Organizatorzy Konkursu, m.in. Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, co roku nagradzają firmy i instytucje, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania. W 2021 roku brane pod uwagę były przede wszystkim te związanie z sytuacją pandemii SARS-COV 2 – uwzględniając rozwój zawodowy pracowników i ochronę ich praw.
Prestiżowa nagroda wręczana co roku przez jeden z najważniejszych magazynów handlowych w Polsce - Poradnik Handlowca. W 2021 roku nagroda trafiła do Marka Lipki, Członka Zarządu, Dyrektor Handlowego i Supply Chain Carrefour Polska. Kapituła doceniła jego współpracę z dostawcami, która może służyć za wzór w całej branży FMCG.
Podczas XII Gali kongresu European Circular Retail Congress, Carrefour Polska otrzymał prestiżową nagrodę Retailer of the Year w kategorii Sieci Multiformatowe - wybrany przez dostawców. To jedyne takie wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych. Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mające na celu wyłonienie zwycięzców nagrody jest firma badawcza NielsenIQ.
Podczas Gali Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Michał Sacha został uhonorowany tą nagrodą w 2 kategoriach: Master of Customer Experience oraz w kategorii branżowej: Retail, Handel, Usługi. Od 10 lat ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach. Za osiąganymi efektami, realizowaną strategią oraz wdrożeniem innowacyjnych pomysłów stoją ludzie: liderzy i ich zaangażowane zespoły.
Skuteczna realizacja zobowiązań Carrefour Polska dotyczących wycofania ze sprzedaży jaj od kur z chowu klatkowego, została doceniona przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Sieć zajęła 1. miejsce w rankingu obejmującym największe podmioty rynku handlowego w Polsce, w którym brano pod uwagę, m.in. transparentność firmy i zakres podjętych zobowiązań, promocję kupna jaj z różnych systemów hodowli czy współpracę z dostawcami jaj i producentami produktów marki własnej.
Carrefour Polska otrzymał aż dwie nagrody konkursie „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Sieć triumfowała w kategorii głównej Sieć Handlowa Roku zdobywając tytuł Retailer of the Year. Ponadto, Carrefour okazał się zwycięzcą kategorii Sieci Multiformatowe. Retailer of the Year jest wyróżnieniem przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez partnerów biznesowych. Dostawcy wystawili najwyższą ocenę działaniom sieci Carrefour biorąc pod uwagę m.in. jej współpracę przy rozwoju biznesu, współpracę z zespołem kupieckim sieci, warunki handlowe, współpracę w łańcuchu dostaw, a także wizerunek i działania promocyjne sieci.
W pierwszej edycji programu „BLIX Awards - Wybór konsumentów” Carrefour otrzymał nagrodę główną w kategorii „PROMOCJA ROKU” w grupie Supermarkety oraz okazał się podwójnym zwycięzcą w kategorii „ZDROWY PRODUKT – Oferta Roku” zdobywając największe uznanie zarówno w grupie Hipermarketów, jak również Supermarketów.
Carrefour Polska po raz trzeci otrzymał tytuł Top Employer, przyznawany przez Top Employers Institute. Firma znalazła się w gronie 56 pracodawców docenionych za dobre praktyki w obszarze polityki personalnej. Jak wynika z badania w tym roku priorytetami dla wyróżnionych firm są: zmiany organizacyjne i kulturowe, zaangażowanie pracowników i strategia rozwoju talentów.
Carrefour Polska zwycieżył w kategorii „Innovation of the Year – Retail” prestiżowego konkursu CEE Retail Awards. Uznanie jury konkursu zyskał m.in. rozszerzenie usługi Scan&Go na ponad 50 sklepów w całej Polsce, wprowadzenie usługi carsharingu dla klientów czy usługi click&collect w sklepach convenience.
Carrefour otrzymał nagrodę CEE Retail Awards 2018 w kategorii Big-box Retail Store of The Year. Jury Konkursu doceniło m.in.otwarcie 8 nowych supermarketów, przeprowadzenie modernizacji 2 centrów handlowych, 3 hipermarketów i 5 supermarketów, rozwój sieci sklepów osiedlowych (blisko 100 nowych lokalizacji) oraz wdrożeniu szeregu innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych, a także proekologicznych, których celem jest zmniejszenie zużycia energii elektrycznej i wykorzystanie źródeł odnawialnych w sklepach i centrach handlowych.
Podczas konferencji ,,Społeczne wyzwania biznesu po 30 latach gospodarki wolnorynkowej w Polsce”, która odbyła się 10 października 2019 r. w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, została ogłoszona lista projektów społecznych biznesu mających największą wartość dla społeczeństwa w mijającym 30-leciu. Koordynatorem plebiscytu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspercka organizacja pozarządowa, będąca inicjatorem i partnerem przedsięwzięć kluczowych dla polskiego CSR. Carrefour Polska został wyróżniony za wsparcie działań Fundacji Kapucyńskiej na rzecz bezdomnych i potrzebujących.
Carrefour otrzymał najwyższą nagrodę w najpopularniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło projekt „Demokratyzacja BIO”, który został wyróżniony (ex aequo Srebrny Spinacz) w jednej z kluczowych kategorii - PR korporacyjny. „Demokratyzacja BIO" jest elementem strategii „Carrefour 2022”. Jest to kompleksowy projekt realizowany przez dział PR od września 2018 r. i skierowany do konsumentów, rolników, przetwórców, instytucji, organizacji rolniczych oraz środowisk naukowych, popularyzujący produkty bio i stymulujący ich rozwój w Polsce.
W konkursie CEE Retail Awards 2017 Carrefour Polska zdobył nagrodę w kategorii „Retailer of the Year – Supermarket Chain”. Jury konkursu doceniło dokonania sieci w 2017 roku - otwarcie 3 nowych hipermarketów, w tym najnowocześniejszego sklepu sieci Carrefour Promenada, a także 7 supermarketów, modernizację ponad 40 sklepów w obu formatach, rozwój sieci sklepów osiedlowych (blisko 100 nowych lokalizacji), kampanię z Napoleonem oraz wdrożenie szeregu innowacyjnych rozwiązań.
Carrefour Polska zwyciężył w konkursie CEE Retail Awards 2017 w kategorii „Innovation of the Year – Retail”. O zwycięstwie zadecydowały cyfrowe rozwiązania stanowiące część omnikanałowej strategii Carrefour Polska. Uznanie jury konkursu zyskały takie projekty, jak: Marketplace, Scan & Go, SąSiatki, C4 Retail Lab oraz konsekwentnie rozwijana aplikacja mobilna Mój Carrefour.
Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska, uhonorowana została przez jury konkursu CEE Retail Awards 2017 nagrodą „Shopping Center Director of the Year”. Wyróżnienie przyznane zostało za skuteczne zarządzanie siecią 20 centrów handlowych, ich efektywną komercjalizację oraz kontynuację strategii modernizacji obiektów z portfela Carrefour Polska.
Carrefour Polska został laureatem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów ekologicznych w Polsce „Eko-Inspiracja 2017”. Głosami internautów zwyciężył w kategorii Firma. Wyróżnienie przyznawane jest przez redakcję portalu Ekorynek.com, w ramach ogólnopolskiego programu „Odpowiedzialnie z Naturą”. Carrefour doceniony został za działania z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz środowiska naturalnego.
Wiceprezes Carrefour Polska Ronan Martin odebrał specjalną nagrodę Hermesa, będącą dowodem uznania dla jego wieloletniej pracy na kluczowych stanowiskach w Carrefour Polska. Nagroda została wręczona podczas uroczystej Gali połączonej z obchodami 25-lecia „Poradnika Handlowca”. Jury konkursu doceniło przede wszystkim działania Ronana Martin w zakresie inwestycji, innowacyjnych rozwiązań, które przyczyniły się do rozwoju Carrefour oraz większej rozpoznawalności placówek handlowych sieci wśród polskich konsumentów.
Podczas Kongresu Rynku FMCG Carrefour Polska został wyróżniony nagrodą Market Roku 2018 w kategorii "Najbardziej efektywna współpraca z dostawcami”, co świadczy o dobrych, wypracowanych relacjach sieci z dostawcami firmy. To cenne wyróżnienie jest efektem pracy całego Działu Handlowego Carrefour Polska.
Carrefour otrzymał Biały Listek CSR w zestawieniu "Listki CSR 2018" tygodnika Polityka, za realizację działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zgodnie z wytycznymi ISO 26000.
26 kwietnia 2018 roku, Business Centre Club w Warszawie ogłosił wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Carrefour Polska drugi rok z rzędu znalazł się w gronie laureatów i został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Carrefour Polska znalazł się w gronie najbardziej zaangażowanych firm na rzecz CSR w Polsce. Sieć zajęła drugie miejsce w ogólnopolskim Rankingu Odpowiedzialnych Firm w kategorii „Usługi, handel i transport” oraz szóstą lokatę w TOP10 całego rankingu.
Carrefour Polska został wyróżniony przez redakcje magazynu Rynek Spożywczy, serwisu www.portalspozywczy.pl oraz www.dlahandlu.pl nagrodą Innowatora Rynku Spożywczego 2017 podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Sieć została nagrodzona za innowacyjne podejście do rozwoju sprzedaży w kanale omnichannel poprzez budowę tożsamego doświadczenia zakupowego dla klientów online i offline oraz imponujące tempo wdrożeń pionierskich na polskim rynku projektów handlowych, takich jak inkubator technologiczny, a także usług Marketplace, SąSiatki czy Scan&Go.
Prezes Carrefour Polska oraz Dyrektor Wykonawczy na Europę Północną i Wschodnią, Guillaume de Colonges, został uhonorowany Państwowym Orderem Zasługi w randze Kawalera. To wyjątkowe francuskie odznaczenie państwowe zostało wręczone Prezesowi Carrefour przez Ambasadora Francji w Polsce, Pierre’a Levy’ego, za wybitne zasługi dla promocji francuskiej gospodarki i kultury w Polsce.
Carrefour Polska został wyróżniony w plebiscycie „Dobroczyńca Roku” w kategorii „Projekt społeczny – duża firma”. Firma otrzymała nagrodę za wieloletnią, efektywną współpracę z Bankami Żywności i przeciwdziałanie marnotrawstwu jedzenia. Carrefour zwyciężył dzięki głosom internautów, pokonując w swojej kategorii Kaufland i Nationale-Nederlanden.
Prezes Carrefour Polska Guillaume de Colonges odebrał specjalną nagrodę Hermesa, która jest dowodem uznania dla wdrażanej w ostatnich latach strategii rozwoju Carrefour w Polsce. Nagroda została wręczona podczas XIX Wiosennego Ogólnopolskiego Spotkania Producentów oraz Handlowców.
Carrefour Polska po raz 3 z rzędu został wyróżniony w konkursie Market Roku jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami. Nagroda została przyznana sieci podczas uroczystej Gali Kongresu Rynku FMCG.
Sieć sklepów convenience Carrefour Express została wybrana najlepszym konceptem franczyzowym w 2017 roku. Nagroda została przyznana sieci podczas gali rozdania nagród Market Roku 2017.
Carrefour otrzymał Biały Listek CSR w zestawieniu "Listki CSR 2017" tygodnika Polityka, za realizację działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zgodnie z wytycznymi ISO 26000.
Carrefour otrzymał wyróżnienie dla najaktywniejszej firmy w programie Dzień Przedsiębiorczości 2016. Nagroda została przyznana przez Komitet Honorowy programu, podczas uroczystej Gali podsumowującej 13. edycję Dnia Przedsiębiorczości, która odbyła się pod honorowym patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy.
24 kwietnia 2017 roku, Business Centre Club w Warszawie ogłosił wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
27 stycznia 2017 r. podczas uroczystej Gali CEE Retail Awards 2017, Carrefour został uhonorowany prestiżową nagrodą w kategorii „najlepsza sieć supermarketów”, w której nominowanych było łącznie pięć sieci detalicznych.
Carrefour Polska został uhonorowany prestiżowym certyfikatem Top Employer 2017. Nasza firma znalazła się w gronie organizacji, realizujących dobre praktyki w obszarach zarządzania oraz HR, a przyznanie nagrody poprzedził niezależny audyt.
29 marca 2017 r., podczas kongresu Retail Summit głosami dostawców FMCG, Carrefour otrzymał nagrodę dla najlepszej sieć handlowej w kategorii: Sieci Multiformatowe. Wyboru zwycięzcy w konkursie Retailer Of The Year 2016 dokonali przedstawiciele firm FMCG, którzy wzięli udział w badaniu zorganizowanym przez firmę Nielsen. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe oraz współpraca w łańcuchu dostaw. Tytuł „Retailer of the Year 2016” jest szczególnie cenny, ponieważ został przyznany głosami dostawców - najcenniejszych partnerów biznesowych firmy.
5 kwietnia 2017 r. jury konkursu SCF Retailers’ Award nagrodziło Carrefour w kategorii: New Retail Concept Of The Year. Nagroda została przyznana Carrefour Polska przez środowisko branżowe za wdrożenie nowoczesnych konceptów handlowych w hipermarkecie Posnania oraz w supermarketach Premium, w tym na warszawskiej Białołęce. Gala wręczenia nagród odbyła podczas wiosennej edycji targów Shopping Center Forum.
Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska, został uhonorowany nagrodą „Osobowość Handlu” w uznaniu jego zasług dla rozwoju handlu wielkopowierzchniowego w Polsce, w tym wdrożenie na polskim rynku nowych konceptów hipermarketów Carrefour oraz licznych innowacji dla tego formatu w 2015 roku.
Kampania promocyjna Carrefour Polska i Saatch&Saatchi, której bohaterem jest Napoleon, otrzymała dwie brązowe statuetki w konkursie agencji reklamowych i domów mediowych MIXX Awards 2016. Celem kampanii jest przybliżenie klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość.
Podczas gali HR Awards Ceremony, Carrefour Polska po raz trzeci został wyróżniony certyfikatem HR Najwyższej Jakości, tym razem w kategorii „Dialog między-pokoleniowy w zarządzaniu różnorodnością”. Jury doceniło działania firmy na rzecz budowania dialogu w procesie podnoszenia kwalifikacji obecnych i przyszłych menedżerów.
Carrefour Polska został uhonorowany prestiżową nagrodę FMCG Retailer of The Year 2015 podczas największych targów nieruchomościowych Shopping Center Forum 2016 Spring Edition.
Trzy produkty marki własnej Carrefour zostały uhonorowane nagrodami Produkt Roku 2015. W tegorocznym badaniu IPSOS, polscy konsumenci za najlepsze w swoich kategoriach uznali kabanosy, ręcznik kuchenny Jumbo oraz karma dla kota Carrefour.
Carrefour Polska obronił tytuł zdobyty w 2015 roku i ponownie został wyróżniony w konkursie Market Roku jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami.
Carrefour otrzymał nagrodę 3. edycji konkursu HR Innovator za stworzenie projektu „Przepis na Mistrza”, którego celem jest aktywizacja i rozwój zawodowy obecnych i przyszłych pracowników. Przyznana nagroda to dowód uznania dla Carrefour, która tworzy oraz realizuje innowacyjne projekty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Carrefour Polska został uznany za najbardziej innowacyjną sieć handlową w Polsce w 2015 roku, m.in. za wprowadzenie na polskim rynku nowych konceptów hiper- i supermarketów oraz sklepów franczyzowych, które najlepiej odpowiadają na zmieniające się potrzeby i oczekiwania polskich klientów.
Carrefour został wyróżniony w konkursie Retailer of the Year jako najlepsza na rynku sieć handlowa w formacie hipermarketów. Dostawcy wyróżnili Carrefour za wzorowe warunki handlowe, jakość kontaktów z zespołem współpracującym po stronie sieci, logistykę oraz współpracę przy rozwoju biznesu i wizerunku.
Carrefour został wyróżniony w prestiżowym konkursie Market Roku 2015 jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami.
François Vincent, Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience został uhonorowany tytułem „Osobowość Handlu” w plebiscycie magazynu "Poradnik Handlowca". Wyróżnienie otrzymał za budowanie i rozwój sieci franczyzowych sklepów osiedlowych Carrefour Express.
Carrefour Polska został uhonorowany nagrodą Best Shop Concept w kategorii convenience za nowatorskie rozwiązania, unikalną ofertę oraz kompleksowe podejście do klienta oferowane w odświeżonym koncepcie sklepu Express convenience.
Nagroda przyznana przez Krajową Sekcję NSZZ „Solidarność” jest wyrazem uznania dla prowadzonego przez Zarząd Carrefour od wielu lat otwartego dialogu ze związkami zawodowymi we wszystkich lokalizacjach i na wszystkich poziomach firmy.
Tytuł Superbrand świadczy o zaufaniu klientów do jakości oferowanych przez Carrefour produktów i usług. Potwierdza także pozytywną ocenę funkcjonowania firmy w zakresie wizerunkowej siły marki.
Tytuł przyznany za prowadzenie polityki stabilnego zatrudnienia, w tym aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych, wspieranie rozwoju kobiet na stanowiskach menedżerskich oraz wprowadzenie różnorodnych systemów motywacyjnych dla pracowników.
Carrefour Polska został Darczyńcą Roku 2014 Banków Żywności. Nagroda, która od 2005 r. nosi imię Jacka Kuronia, ma na celu docenienie firm lub instytucji, które w szczególnie wyjątkowy sposób pomogły Bankom Żywności w ich codziennej działalności.
Carrefour został wyróżniony honorową odznaką Primus in Agendo przyznawaną przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Firma nagrodzona została za zasługi na rzecz wsparcia dużych rodzin w Polsce.
Certyfikat przyznawanym firmom zarządzającym zasobami ludzkimi w sposób nowoczesny i z uwzględnieniem najwyższych standardów. Szczególne wyróżnienie otrzymał autorski projekt „Przepis na Mistrza” rozwijający kompetencje zawodowe obecnych i przyszłych pracowników Carrefour w zawodach wędliniarza, piekarza/cukiernika.
Certyfikat jest przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami i jest potwierdzeniem dostosowania programu stażowego „Apetyt na Handel” do wymogów Polskim Ram Jakości Staży i Praktyk.
Nagroda została przyznana przez firmę Produkt Roku za długoletnią współpracę na rzecz promowania innowacji produktowych.
Wyróżnienie przyznany za prowadzenie polityki stabilnego zatrudnienia, w tym aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych, wspieranie rozwoju kobiet na stanowiskach menedżerskich, różnorodne systemy motywacyjne dla pracowników oraz szeroką działalność z zakresu CSR.
Certyfikat przyznawanym firmom zarządzającym zasobami ludzkimi w sposób nowoczesny i z uwzględnieniem najwyższych standardów. Szczególne wyróżnienie otrzymał innowacyjny projekt szkoleniowo-doradczy podnoszenia kwalifikacji o obszarze HR partnerów franczyzowych Carrefour.
Nagroda przyznana za wzorową politykę personalną Spółki, jej zaangażowania w działania CSR, w tym aktywizacje zawodową osób niepełnosprawnych oraz wspierania swoich pracowników na drodze ich kariery zawodowej.
I miejsce w kategorii „Otwarty Rynek”Nagroda przyznana za angażowanie się firmy w projekt zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.
Nagroda dyrektora Caritas Polska dla Carrefour Polska i Fundacji Carrefour za ofiarność na rzecz dzieci oraz aktywną współpracę z Caritas.
Nagroda w kategorii „Big Box Retailer of the Year”.
Tytuł przyznany Carrefour Polska w VII edycji badania PremiumBrand.
Nagroda w kategorii najlepsza Sieć Franczyzowa. Wyróżnienie przyznane przez „Poradnik Handlowca”
Nagroda specjalna w Ogólnopolskim Konkursie Opakowań PakStar za biodegradowalną torbę kasową Carrefour.
Wyróżnienie przez Caritas Archidiecezji Poznańskiej dla poznańskich hipermarketów Carrefour.
Nagroda dla Galerii Lubelskiej.
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.
Nagroda dla dyrekcji szczecińskiego hipermarketu Carrefour otrzymana za wspieranie Archidiecezji Szczecińsko- Kamieńskiej.
Nagroda za kampanię marketingową "Kasa wraca jak bumerang".
Nagroda w kategorii "Najlepszy Intranet 2011 - Duże firmy".
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.
Wyróżnienie przyznawane przez Caritas Polska za wrażliwość na potrzeby ubogich w Polsce i czynny udział w działaniach charytatywnych.
Wyróżnienie konsumentów w kategorii sieć handlowa.
Nagroda przyznawana przez Pracodawców RP, za działalność przynoszącą korzyści polskiej gospodarce oraz tworzenie klimatu sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorczości.
Wyróżnienie konsumentów w kategorii sieć handlowa.