Nagrody i wyróżnienia

Nagrody i wyróżnienia

2023
  • Retail Business Award

    Podczas gali wieńczącej kongres Retail Trends 2023, Carrefour Polska został uhonorowany nagrodą Retail Business Awards w kategorii “Lider transformacji”. Nagrodę otrzymaliśmy za elastyczne i efektywne dostosowanie naszego modelu biznesowego do oczekiwań konsumentów, sytuacji rynkowej oraz za wdrażanie narzędzi oraz technologii, które budują konkurencyjność naszej firmy i status firmy przyszłości. Jury doceniło Carrefour m.in. za modernizację portfela sklepów - od hipermarketów po sklepy convenience, wdrożenia nowych formatów, a także innowacyjnych nowości w ofercie asortymentowej oraz na hali sprzedaży.

     

  • Market Roku

    Carrefour Polska w 2023 roku został uhonorowany nagrodą Market Roku w kategorii “Najciekawsza strategia asortymentowa”. Wyróżnienia były przyznawane podczas kongresu Retail Trends 2023. Jury doceniło najbardziej szeroką i różnorodną ofertą produktów w każdej kategorii, którą od lat nasza sieć wyróżnia się na polskim rynku.

     

  • Najlepszy sklep convenience na stacji paliw w Polsce

    Z dumą informujemy, że nasz koncept sklepu sklep convenience Carrefour Express prowadzony przez franczyzobiorcę marki Shell w Jeziorakach niedaleko Chojnic otrzymał nagrodę dla Najlepszego sklepu onvenience na stacji paliw w Polsce! Nagrody dla najlepszych sklepów zostały wręczone podczas uroczystej Gali wieńczącej XXII Forum Rynku Stacji Paliw Petrotrend 2023.

     

  • Retailer Of The Year

    Carrefour Polska po raz kolejny został uhonorowany prestiżową nagrodą Retailer Of The Year - Wybrany przez Dostawców w kategorii Sieci Multiformatowe. Wyróżnienie to zostało nam przyznane podczas wieczornej Gali kongresu Retail Summit 2023. Nagrody RETAILER OF THE YEAR - Wybrany przez dostawców! były przyznawane w tym roku już po raz 14. To jedyne takie wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych. Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mające na celu wyłonienie zwycięzców była firma badawcza NielsenIQ.

  • Good Egg Award

    Nagroda Good Egg Award została nam przyznana przez Compassion in World Farming - wiodącą międzynarodową organizację zajmującą się dobrostanem zwierząt hodowlanych oraz zrównoważonym rolnictwem, za innowacyjne działania na rzecz dobrostanu kur niosek. W konkursie wzięto pod uwagę różne czynniki, począwszy od pracy nad poprawą standardów hodowli kur, przez transparentną komunikację o postępie we wdrażaniu tych działań po wykluczenie systemów combi oraz oficjalne wsparcie europejskich planów całkowitego zakazu klatek dla kur niosek. Doceniono także długotrwałe zaangażowanie Carrefour Polska w poprawę warunków dla zwierząt hodowlanych.

     

  • Hermes w kategorii "Najlepsza sieć convenience"

    Carrefour Polska otrzymał nagrodę Hermesa Handlowego 2023 w kategorii "Najlepsza sieć convenience". To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest przez Poradnik Handlowca najbardziej zasłużonym przedstawicielom branży handlowej. Wyróżnienie Hermesów Handlowych przyznawane jest od 2005 roku przez kapitułę w skład, której wchodzą przedstawiciele firm handlowych, mediów oraz organizacji branżowych.

     

2022
  • Innowator Roku

    Podczas uroczystej Gali Kongresu Retail Trends 2022, Carrefour Polska został uhonorowany prestiżową nagrodą "Innowator Roku". Nagrody Retail Business Awards przyznawane są wspólnie przez Wydawnictwo Gospodarcze i Business Centre Club, która jest największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców. To pierwsze tak prestiżowe wyróżnienia gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom z branży handlu detalicznego i hurtowego, a także sektora FMCG w Polsce. Mają one na celu promocję sektora handlu i wzmocnienie jego wizerunku, jako branży mającej potężny wkład w rozwój polskiej gospodarki i jej innowacyjności.

  • Retailer of the Year

    Podczas Kongresu Retail Summit 2022 odbyła się Gala finałowa nagród Retailer of the Year Awards, podczas której Carrefour Polska otrzymał nagrodę RETAILER OF THE YEAR w kategorii Sieci Multiformatowe. Nagroda ta to prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez partnerów handlowych. Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mające na celu wyłonienie zwycięzców nagrody jest firma badawcza NielsenIQ.

  • Mixx Award

    Podczas uroczystej gali konkursu IAB MIXX Awards, Carrefour Polska otrzymał brązową statuetkę w kategorii Best Use of Social Media za kampanię Szkoła Modna Różnorodna z 2021 roku. Nagrodę otrzymaliśmy wspólnie z agencjami Saatchi & Saatchi i Pure Play oraz domem mediowym Arena Media. Organizatorzy konkursu IAB MIXX Awards co roku doceniają najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki oraz wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian.

     

  • Wyróżnienie w konkursie GOZpodarz 2022

    Carrefour Polska otrzymał wyróżnienie za swój projekt "Butelki zwrotne bez paragonu" w II edycji Konkursu GOZpodarz 2022 organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej w ramach Koalicji "Włącz Czystą Energię dla Polski". Konkurs miał na celu promocję dobrych praktyk związanych z ideą Gospodarki o Obiegu Zamkniętym, a nagrody otrzymali w nim przedsiębiorców, jednostki samorządu terytorialnego oraz inne organizacje najprężniej realizujące tą ideę.

     

2021
  • Pracodawca Godny Zaufania

    Organizatorzy Konkursu, m.in. Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, co roku nagradzają firmy i instytucje, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania. W 2021 roku brane pod uwagę były przede wszystkim te związanie z sytuacją pandemii SARS-COV 2 – uwzględniając rozwój zawodowy pracowników i ochronę ich praw.

  • Hermes - Osobowość Handlu

    Prestiżowa nagroda wręczana co roku przez jeden z najważniejszych magazynów handlowych w Polsce - Poradnik Handlowca. W 2021 roku nagroda trafiła do Marka Lipki, Członka Zarządu, Dyrektor Handlowego i Supply Chain Carrefour Polska. Kapituła doceniła jego współpracę z dostawcami, która może służyć za wzór w całej branży FMCG. 

  • Retailer of The Year

    Podczas XII Gali kongresu European Circular Retail Congress, Carrefour Polska otrzymał prestiżową nagrodę Retailer of the Year w kategorii Sieci Multiformatowe - wybrany przez dostawców. To jedyne takie wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych. Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mające na celu wyłonienie zwycięzców nagrody jest firma badawcza NielsenIQ.

  • Dyrektor Marketingu Roku

    Podczas Gali Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Michał Sacha został uhonorowany tą nagrodą w 2 kategoriach: Master of Customer Experience oraz w kategorii branżowej: Retail, Handel, Usługi. Od 10 lat ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku  jest nagradzanie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach. Za osiąganymi efektami, realizowaną strategią oraz wdrożeniem innowacyjnych pomysłów stoją ludzie: liderzy i ich zaangażowane zespoły.

  • Wyróżnienie w raporcie Stowarzyszenia Otwarte Klatki

    Skuteczna realizacja zobowiązań Carrefour Polska dotyczących wycofania ze sprzedaży jaj od kur z chowu klatkowego, została doceniona przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Sieć zajęła 1. miejsce w rankingu obejmującym największe podmioty rynku handlowego w Polsce, w którym brano pod uwagę, m.in. transparentność firmy i zakres podjętych zobowiązań, promocję kupna jaj z różnych systemów hodowli czy współpracę z dostawcami jaj i producentami produktów marki własnej.

2020
  • Retailer of the Year

    Carrefour Polska otrzymał aż dwie nagrody  konkursie „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Sieć triumfowała w kategorii głównej Sieć Handlowa Roku zdobywając tytuł Retailer of the Year. Ponadto, Carrefour okazał się zwycięzcą kategorii Sieci Multiformatowe. Retailer of the Year jest wyróżnieniem przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez partnerów biznesowych. Dostawcy wystawili najwyższą ocenę działaniom sieci Carrefour biorąc pod uwagę m.in. jej współpracę przy rozwoju biznesu, współpracę z zespołem kupieckim sieci, warunki handlowe, współpracę w łańcuchu dostaw, a także wizerunek i działania promocyjne sieci.

     

  • BLIX AWARDS - Wybór Konsumentów

    W pierwszej edycji programu „BLIX Awards - Wybór konsumentów” Carrefour otrzymał nagrodę główną w kategorii „PROMOCJA ROKU” w grupie Supermarkety oraz okazał się podwójnym zwycięzcą w kategorii „ZDROWY PRODUKT – Oferta Roku” zdobywając największe uznanie zarówno w grupie Hipermarketów, jak również Supermarketów.

2019
  • Top Employer

    Carrefour Polska po raz trzeci otrzymał tytuł Top Employer, przyznawany przez Top Employers Institute. Firma znalazła się w gronie 56 pracodawców docenionych za dobre praktyki w obszarze polityki personalnej. Jak wynika z badania w tym roku priorytetami dla wyróżnionych firm są: zmiany organizacyjne i kulturowe, zaangażowanie pracowników i strategia rozwoju talentów.

     

  • Innovation of The Year - Retail

    Carrefour Polska zwycieżył w kategorii „Innovation of the Year – Retail” prestiżowego konkursu CEE Retail Awards. Uznanie jury konkursu zyskał m.in. rozszerzenie usługi Scan&Go na ponad 50 sklepów w całej Polsce, wprowadzenie usługi carsharingu dla klientów czy usługi click&collect w sklepach convenience.

  • Big-box Retail Store of The Year

    Carrefour otrzymał nagrodę CEE Retail Awards 2018 w  kategorii Big-box Retail Store of The Year.  Jury Konkursu doceniło m.in.otwarcie 8 nowych supermarketów, przeprowadzenie modernizacji 2 centrów handlowych, 3 hipermarketów i 5 supermarketów, rozwój sieci sklepów osiedlowych (blisko 100 nowych lokalizacji) oraz wdrożeniu szeregu innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych, a także proekologicznych, których celem jest zmniejszenie zużycia energii elektrycznej i wykorzystanie źródeł odnawialnych w sklepach i centrach handlowych. 

  • Wyróżnienie w rankingu 30x30

    Podczas konferencji ,,Społeczne wyzwania biznesu po 30 latach gospodarki wolnorynkowej w Polsce”, która odbyła się 10 października 2019 r. w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, została ogłoszona lista projektów społecznych biznesu mających największą wartość dla społeczeństwa w mijającym 30-leciu. Koordynatorem plebiscytu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspercka organizacja pozarządowa, będąca inicjatorem i partnerem przedsięwzięć kluczowych dla polskiego CSR. Carrefour Polska został wyróżniony za wsparcie działań Fundacji Kapucyńskiej na rzecz bezdomnych i potrzebujących.

  • Złote Spinacze

    Carrefour otrzymał najwyższą nagrodę w najpopularniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło projekt „Demokratyzacja BIO”, który został wyróżniony (ex aequo Srebrny Spinacz) w jednej z kluczowych kategorii - PR korporacyjny. „Demokratyzacja BIO" jest elementem strategii „Carrefour 2022”. Jest to kompleksowy projekt realizowany przez dział PR od września 2018 r. i skierowany do konsumentów, rolników, przetwórców, instytucji, organizacji rolniczych oraz środowisk naukowych, popularyzujący produkty bio i stymulujący ich rozwój w Polsce.

2018
  • Retailer of the Year – Supermarket Chain

    W konkursie CEE Retail Awards 2017 Carrefour Polska zdobył nagrodę w kategorii „Retailer of the Year – Supermarket Chain”. Jury konkursu doceniło dokonania sieci w 2017 roku - otwarcie 3 nowych hipermarketów, w tym najnowocześniejszego sklepu sieci Carrefour Promenada, a także 7 supermarketów, modernizację ponad 40 sklepów w obu formatach, rozwój sieci sklepów osiedlowych (blisko 100 nowych lokalizacji), kampanię z Napoleonem oraz wdrożenie szeregu innowacyjnych rozwiązań.

  • Innovation of the Year – Retail

    Carrefour Polska zwyciężył w konkursie CEE Retail Awards 2017 w kategorii „Innovation of the Year – Retail”. O zwycięstwie zadecydowały cyfrowe rozwiązania stanowiące część omnikanałowej strategii Carrefour Polska. Uznanie jury konkursu zyskały takie projekty, jak: Marketplace, Scan & Go, SąSiatki, C4 Retail Lab oraz konsekwentnie rozwijana aplikacja mobilna Mój Carrefour.

  • Dyrektor Galerii Handlowych z tytułem Shopping Center Director of the Year

    Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska, uhonorowana została przez jury konkursu CEE Retail Awards 2017 nagrodą „Shopping Center Director of the Year”. Wyróżnienie przyznane zostało za skuteczne zarządzanie siecią 20 centrów handlowych, ich efektywną komercjalizację oraz kontynuację strategii modernizacji obiektów z portfela Carrefour Polska.

  • Eko-Inspiracja 2017

    Carrefour Polska został laureatem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów ekologicznych w Polsce „Eko-Inspiracja 2017”. Głosami internautów zwyciężył w kategorii Firma. Wyróżnienie przyznawane jest przez redakcję portalu Ekorynek.com, w ramach ogólnopolskiego programu „Odpowiedzialnie z Naturą”. Carrefour doceniony został za działania z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz środowiska naturalnego.

  • Hermes w kategorii Osobowość Roku dla Wiceprezesa Carrefour

    Wiceprezes Carrefour Polska Ronan Martin odebrał specjalną nagrodę Hermesa, będącą dowodem uznania dla jego wieloletniej pracy na kluczowych stanowiskach w Carrefour Polska. Nagroda została wręczona podczas uroczystej Gali połączonej z obchodami 25-lecia „Poradnika Handlowca”. Jury konkursu doceniło przede wszystkim działania Ronana Martin w zakresie inwestycji, innowacyjnych rozwiązań, które przyczyniły się do rozwoju Carrefour oraz większej rozpoznawalności placówek handlowych sieci wśród polskich konsumentów.

  • Market Roku 2018 w kategorii "Najbardziej efektywna współpraca z dostawcami”

    Podczas Kongresu Rynku FMCG Carrefour Polska został wyróżniony nagrodą Market Roku 2018 w kategorii "Najbardziej efektywna współpraca z dostawcami”, co świadczy o dobrych, wypracowanych relacjach sieci z dostawcami firmy. To cenne wyróżnienie jest efektem pracy całego Działu Handlowego Carrefour Polska.

  • Biały Listek CSR 2018

    Carrefour otrzymał Biały Listek CSR w zestawieniu "Listki CSR 2018" tygodnika Polityka, za realizację działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zgodnie z wytycznymi ISO 26000.

  • Firma Dobrze Widziana 2018

    26 kwietnia 2018 roku, Business Centre Club w Warszawie ogłosił wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Carrefour Polska drugi rok z rzędu znalazł się w gronie laureatów i  został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. 

  • Carrefour w czołówce Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2018

    Carrefour Polska znalazł się w gronie najbardziej zaangażowanych firm na rzecz CSR w Polsce. Sieć zajęła drugie miejsce w ogólnopolskim Rankingu Odpowiedzialnych Firm w kategorii „Usługi, handel i transport” oraz szóstą lokatę w TOP10 całego rankingu. 

2017
  • Innowator Rynku Spożywczego

    Carrefour Polska został wyróżniony przez redakcje magazynu Rynek Spożywczy, serwisu www.portalspozywczy.pl oraz www.dlahandlu.pl nagrodą Innowatora Rynku Spożywczego 2017 podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Sieć została nagrodzona za innowacyjne podejście do rozwoju sprzedaży w kanale omnichannel poprzez budowę tożsamego doświadczenia zakupowego dla klientów online i offline oraz imponujące tempo wdrożeń pionierskich na polskim rynku projektów handlowych, takich jak inkubator technologiczny, a także usług Marketplace, SąSiatki czy Scan&Go.

  • Państwowy Order Zasługi dla Prezesa Carrefour Polska

    Prezes Carrefour Polska oraz Dyrektor Wykonawczy na Europę Północną i Wschodnią, Guillaume de Colonges, został uhonorowany Państwowym Orderem Zasługi w randze Kawalera. To wyjątkowe francuskie odznaczenie państwowe zostało wręczone Prezesowi Carrefour przez Ambasadora Francji w Polsce, Pierre’a Levy’ego, za wybitne zasługi dla promocji francuskiej gospodarki i kultury w Polsce.

  • Dobroczyńca Roku 2017

    Carrefour Polska został wyróżniony w plebiscycie „Dobroczyńca Roku” w kategorii „Projekt społeczny – duża firma”. Firma otrzymała nagrodę za wieloletnią, efektywną współpracę z Bankami Żywności i przeciwdziałanie marnotrawstwu jedzenia. Carrefour zwyciężył dzięki głosom internautów, pokonując w swojej kategorii Kaufland i Nationale-Nederlanden.

  • Specjalna nagroda Hermesa dla Prezesa Carrefour Polska

    Prezes Carrefour Polska Guillaume de Colonges odebrał specjalną nagrodę Hermesa, która jest dowodem uznania dla wdrażanej w ostatnich latach strategii rozwoju Carrefour w Polsce. Nagroda została wręczona podczas XIX Wiosennego Ogólnopolskiego Spotkania Producentów oraz Handlowców.

  • Najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami

    Carrefour Polska po raz 3 z rzędu został wyróżniony w konkursie Market Roku jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami. Nagroda została przyznana sieci podczas uroczystej Gali Kongresu Rynku FMCG.

  • Najlepszy koncept franczyzowy

    Sieć sklepów convenience Carrefour Express została wybrana najlepszym konceptem franczyzowym w 2017 roku. Nagroda została przyznana sieci podczas gali rozdania nagród Market Roku 2017.

  • Biały Listek CSR 2017

    Carrefour otrzymał Biały Listek CSR w zestawieniu "Listki CSR 2017" tygodnika Polityka, za realizację działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zgodnie z wytycznymi ISO 26000.

  • Najaktywniejsza Firma w programie Dzień Przedsiębiorczości 2016

    Carrefour otrzymał wyróżnienie dla najaktywniejszej firmy w programie Dzień Przedsiębiorczości 2016. Nagroda została przyznana przez Komitet Honorowy programu, podczas uroczystej Gali podsumowującej 13. edycję Dnia Przedsiębiorczości, która odbyła się pod honorowym patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy.

  • Firma Dobrze Widziana 2017

    24 kwietnia 2017 roku, Business Centre Club w Warszawie ogłosił wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

  • Najlepsza sieć supermarketów

    27 stycznia 2017 r. podczas uroczystej Gali CEE Retail Awards 2017, Carrefour został uhonorowany prestiżową nagrodą w kategorii „najlepsza sieć supermarketów”, w której nominowanych było łącznie pięć sieci detalicznych.

  • Certyfikat Top Employer 2017

    Carrefour Polska został uhonorowany prestiżowym certyfikatem Top Employer 2017. Nasza firma znalazła się w gronie organizacji, realizujących dobre praktyki w obszarach zarządzania oraz HR, a przyznanie nagrody poprzedził niezależny audyt.

  • Najlepsza sieć handlowa: Sieci Multiformatowe

    29 marca 2017 r., podczas kongresu Retail Summit głosami dostawców FMCG, Carrefour otrzymał nagrodę dla najlepszej sieć handlowej w kategorii: Sieci Multiformatowe. Wyboru zwycięzcy w konkursie Retailer Of The Year 2016 dokonali przedstawiciele firm FMCG, którzy wzięli udział w badaniu zorganizowanym przez firmę Nielsen. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe oraz współpraca w łańcuchu dostaw. Tytuł „Retailer of the Year 2016” jest szczególnie cenny, ponieważ został przyznany głosami dostawców - najcenniejszych partnerów biznesowych firmy.

  • New Retail Concept Of The Year

    5 kwietnia 2017 r. jury konkursu SCF Retailers’ Award nagrodziło Carrefour w kategorii: New Retail Concept Of The Year. Nagroda została przyznana Carrefour Polska przez środowisko branżowe za wdrożenie nowoczesnych konceptów handlowych w hipermarkecie Posnania oraz w supermarketach Premium, w tym na warszawskiej Białołęce. Gala wręczenia nagród odbyła podczas wiosennej edycji targów Shopping Center Forum.

2016
  • Hermes w kategorii "Osobowość Handlu"

    Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska, został uhonorowany nagrodą „Osobowość Handlu” w uznaniu jego zasług dla rozwoju handlu wielkopowierzchniowego w Polsce, w tym wdrożenie na polskim rynku nowych konceptów hipermarketów Carrefour oraz licznych innowacji dla tego formatu w 2015 roku.

  • MIXX Awards

    Kampania promocyjna Carrefour Polska i Saatch&Saatchi, której bohaterem jest Napoleon, otrzymała dwie brązowe statuetki w konkursie agencji reklamowych i domów mediowych MIXX Awards 2016. Celem kampanii jest przybliżenie klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość.

  • Certyfikat HR Najwyższej Jakości

    Podczas gali HR Awards Ceremony, Carrefour Polska po raz trzeci został wyróżniony certyfikatem HR Najwyższej Jakości, tym razem w kategorii „Dialog między-pokoleniowy w zarządzaniu różnorodnością”. Jury doceniło działania firmy na rzecz budowania dialogu w procesie podnoszenia kwalifikacji obecnych i przyszłych menedżerów.

  • FMCG Retailer of The Year

    Carrefour Polska został uhonorowany prestiżową nagrodę FMCG Retailer of The Year 2015 podczas największych targów nieruchomościowych Shopping Center Forum 2016 Spring Edition.

  • Produkt Roku 2015

    Trzy produkty marki własnej Carrefour zostały uhonorowane nagrodami Produkt Roku 2015. W tegorocznym badaniu IPSOS, polscy konsumenci za najlepsze w swoich kategoriach uznali kabanosy, ręcznik kuchenny Jumbo oraz karma dla kota Carrefour.

  • Market Roku 2016

    Carrefour Polska obronił tytuł zdobyty w 2015 roku i ponownie został wyróżniony w konkursie Market Roku jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami.

  • HR Innovator

    Carrefour otrzymał nagrodę 3. edycji konkursu HR Innovator za stworzenie projektu „Przepis na Mistrza”, którego celem jest aktywizacja i rozwój zawodowy obecnych i przyszłych pracowników. Przyznana nagroda to dowód uznania dla Carrefour, która tworzy oraz realizuje innowacyjne projekty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

2015
  • Innowator Rynku Spożywczego 2015

    Carrefour Polska został uznany za najbardziej innowacyjną sieć handlową w Polsce w 2015 roku, m.in. za wprowadzenie na polskim rynku nowych konceptów hiper- i supermarketów oraz sklepów franczyzowych, które najlepiej odpowiadają na zmieniające się potrzeby i oczekiwania polskich klientów.

  • Retailer of the Year 2014

    Carrefour został wyróżniony w konkursie Retailer of the Year jako najlepsza na rynku sieć handlowa w formacie hipermarketów. Dostawcy wyróżnili Carrefour za wzorowe warunki handlowe, jakość kontaktów z zespołem współpracującym po stronie sieci, logistykę oraz współpracę przy rozwoju biznesu i wizerunku.

  • Market Roku 2015

    Carrefour został wyróżniony w prestiżowym konkursie Market Roku 2015 jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami.

  • Hermes w kategorii „Osobowość Handlu”

    François Vincent, Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience został uhonorowany tytułem „Osobowość Handlu” w plebiscycie magazynu "Poradnik Handlowca". Wyróżnienie otrzymał za budowanie i rozwój sieci franczyzowych sklepów osiedlowych Carrefour Express.

  • Best Shop Concept w kategorii convenience

    Carrefour Polska został uhonorowany nagrodą Best Shop Concept w kategorii convenience za nowatorskie rozwiązania, unikalną ofertę oraz kompleksowe podejście do klienta oferowane w odświeżonym koncepcie sklepu Express convenience.

  • Wyróżnienia za prowadzenie dialogu z Organizacją Związkową NSZZ „Solidarność”

    Nagroda przyznana przez Krajową Sekcję NSZZ „Solidarność” jest wyrazem uznania dla prowadzonego przez Zarząd Carrefour od wielu lat otwartego dialogu ze związkami zawodowymi we wszystkich lokalizacjach i na wszystkich poziomach firmy.

  • Superbrand 2015

    Tytuł Superbrand świadczy o zaufaniu klientów do jakości oferowanych przez Carrefour produktów i usług. Potwierdza także pozytywną ocenę funkcjonowania firmy w zakresie wizerunkowej siły marki.

  • Solidny Pracodawca 2015

    Tytuł przyznany za prowadzenie polityki stabilnego zatrudnienia, w tym aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych, wspieranie rozwoju kobiet na stanowiskach menedżerskich oraz wprowadzenie różnorodnych systemów motywacyjnych dla pracowników.

  • Nagroda im. Jacka Kuronia

    Carrefour Polska został Darczyńcą Roku 2014 Banków Żywności. Nagroda, która od 2005 r. nosi imię Jacka Kuronia, ma na celu docenienie firm lub instytucji, które w szczególnie wyjątkowy sposób pomogły Bankom Żywności w ich codziennej działalności.

  • Nagroda Primus In Agendo 2015

    Carrefour został wyróżniony honorową odznaką Primus in Agendo przyznawaną przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Firma nagrodzona została za zasługi na rzecz wsparcia dużych rodzin w Polsce.

  • HR Najwyższej Jakości 2015

    Certyfikat przyznawanym firmom zarządzającym zasobami ludzkimi w sposób nowoczesny i z uwzględnieniem najwyższych standardów. Szczególne wyróżnienie otrzymał autorski projekt „Przepis na Mistrza” rozwijający kompetencje zawodowe obecnych i przyszłych pracowników Carrefour w zawodach wędliniarza, piekarza/cukiernika.

  • Certyfikat „Staż Wysokiej Jakości”

    Certyfikat jest przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami i jest potwierdzeniem dostosowania programu stażowego „Apetyt na Handel” do wymogów Polskim Ram Jakości Staży i Praktyk.

2014
  • Nagroda dziesięciolecia

    Nagroda została przyznana przez firmę Produkt Roku za długoletnią współpracę na rzecz promowania innowacji produktowych.

  • Solidny Pracodawca 2014

    Wyróżnienie przyznany za prowadzenie polityki stabilnego zatrudnienia, w tym aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych, wspieranie rozwoju kobiet na stanowiskach menedżerskich, różnorodne systemy motywacyjne dla pracowników oraz szeroką działalność z zakresu CSR.

  • HR Najwyższej Jakości 2014

    Certyfikat przyznawanym firmom zarządzającym zasobami ludzkimi w sposób nowoczesny i z uwzględnieniem najwyższych standardów. Szczególne wyróżnienie otrzymał innowacyjny projekt szkoleniowo-doradczy podnoszenia kwalifikacji o obszarze HR partnerów franczyzowych Carrefour.

2013
  • Solidny Pracodawca 2013

    Nagroda przyznana za wzorową politykę personalną Spółki, jej zaangażowania w działania CSR, w tym aktywizacje zawodową osób niepełnosprawnych oraz wspierania swoich pracowników na drodze ich kariery zawodowej.

  • Lodołamacze 2013

    I miejsce w kategorii „Otwarty Rynek”Nagroda przyznana za angażowanie się firmy w projekt zatrudniania osób niepełnosprawnych.

  • Superbrand 2013

    Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

  • Caritas Polska

    Nagroda dyrektora Caritas Polska dla Carrefour Polska i Fundacji Carrefour za ofiarność na rzecz dzieci oraz aktywną współpracę z Caritas.

2012
  • CEE Retail Real Estate Award

    Nagroda w kategorii „Big Box Retailer of the Year”.

  • Marka Wysokiej Reputacji

    Tytuł przyznany Carrefour Polska w VII edycji badania PremiumBrand.

  • Nagroda „Hermes”

    Nagroda w kategorii najlepsza Sieć Franczyzowa. Wyróżnienie przyznane przez „Poradnik Handlowca”

  • Opakowanie przyjazne środowisku

    Nagroda specjalna w Ogólnopolskim Konkursie Opakowań PakStar za biodegradowalną torbę kasową Carrefour.

  • „Signum Caritatis” w kategorii Darczyńca Caritas

    Wyróżnienie przez Caritas Archidiecezji Poznańskiej dla poznańskich hipermarketów Carrefour.

  • Miejsce przyjazne rodzicom i dzieciom

    Nagroda dla Galerii Lubelskiej.

  • Superbrand

    Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

  • Betlejemskie serce

    Nagroda dla dyrekcji szczecińskiego hipermarketu Carrefour otrzymana za wspieranie Archidiecezji Szczecińsko- Kamieńskiej.

2011
  • Effie Awards

    Nagroda za kampanię marketingową "Kasa wraca jak bumerang".

  • Grand Prix Internal

    Nagroda w kategorii "Najlepszy Intranet 2011 - Duże firmy".

  • Superbrands

    Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

2010
  • Superbrands

    Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

2009
  • Superbrands

    Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

2008
  • Ubi Caritas

    Wyróżnienie przyznawane przez Caritas Polska za wrażliwość na potrzeby ubogich w Polsce i czynny udział w działaniach charytatywnych.

2007
  • Srebrny Laur Klienta

    Wyróżnienie konsumentów w kategorii sieć handlowa.

2006
  • Wektor

    Nagroda przyznawana przez Pracodawców RP, za działalność przynoszącą korzyści polskiej gospodarce oraz tworzenie klimatu sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorczości.

  • Srebrny Laur Klienta

    Wyróżnienie konsumentów w kategorii sieć handlowa.