Carrefour wyróżniony w konkursie PRCH Retail Awards

Carrefour wyróżniony w konkursie PRCH Retail Awards

  • 30.10.2018
  • Nieruchomości komercyjne

Carrefour Polska otrzymał wyróżnienie w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards organizowanym przez Polską Radę Centrów Handlowych. Jury konkursu doceniło naszą sieć, m.in. za skuteczną realizację strategii omnikanałowej oraz wdrożenia innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

W tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards udział wzięło niemal 400 przedstawicieli branży nieruchomości komercyjnych. Jury konkursowe wyróżniło i nagrodziło najlepsze projekty i działania centrów, sieci handlowych oraz prowadzone przez nie kampanie. Carrefour Polska, nominowany w kategorii „Sieć handlowa-best performance” otrzymał prestiżowe wyróżnienie, które w trakcie uroczystej Gali odebrała Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji.

Środowisko branżowe doceniło Carrefour Polska, za ciągły rozwój, dostosowanie formatu do potrzeb lokalnych rynków, spójność i wykorzystanie nowoczesnych technologii w sklepach stacjonarnych oraz rozwiązania takie jak kasy rodzinne, Wyspa Smaków, czy tablety dostępne w hipermarketach umożliwiające połączenie się z tłumaczem języka migowego w celu swobodnej komunikacji z klientem.

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań.