Carrefour Na Targach Franczyza 15-16 marca 2024

Carrefour Na Targach Franczyza 15-16 marca 2024

  • 18.03.2024
  • Franczyza

W dniach 15-16 marca 2024r., Carrefour Polska wziął udział w Targach Franczyza na PGE Narodowym. Była to wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktów biznesowych oraz zdobycia cennych informacji na temat prowadzenia własnego sklepu z logo znanej sieci. Nasze stoisko odwiedziło blisko 1000 osób zainteresowanych franczyzą partnerską Carrefour.

Targi Franczyza to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych, podczas których można nawiązać bezpośrednie kontakty z przyszłymi partnerami biznesowymi. Podczas dwóch dni trwania wydarzenia, nasze stoisko odwiedziło blisko 1000 osób, z których część jest zainteresowana franczyzą partnerską Carrefour i z którymi spotkamy się po Targach, aby kontynuować rozmowy o możliwości nawiązania współpracy.

Franczyza partnerska Carrefour to model uplasowany po środku między franczyzą twardą i miękką. Z jednej strony przykładamy dużą wagę do standardu prowadzenia sklepu, jego wizualizacji i obsługi, ale z drugiej dajemy dużą dowolność naszemu franczyzobiorcy w zakresie oferty handlowej i usługowej. W naszym modelu oferujemy partnerowi wszechstronne wsparcie, pomagając mu radzić sobie z tymi wyzwaniami. Carrefour inwestuje w nowoczesne i energooszczędne wyposażenie sklepów, co bezpośrednio przekłada się na obniżenie kosztów eksploatacyjnych dla franczyzobiorców. Wprowadzając automatyzację w zarządzaniu magazynem i obsługą klienta, Carrefour pomaga franczyzobiorcom ograniczyć koszty personalne, umożliwiając jednocześnie lepsze skupienie na obszarach kluczowych dla rozwoju biznesu. Nasi franczyzobiorcy mają zapewnione również wsparcie w negocjacjach z dostawcami oraz dostęp do wewnętrznych systemów logistycznych i zarządczych, co pozwala na efektywniejsze prowadzenie biznesu. Dodatkowo, franczyzobiorcy Carrefour korzystają z akcji marketingowych, promocji i reklamy telewizyjnej, co przyczynia się do zwiększenia liczby wizyt klientów i wielkości koszyka zakupowego.