Najbardziej innowacyjni dostawcy Carrefour wybrani - finał 8. kampanii Autodiagnostyk

Najbardziej innowacyjni dostawcy Carrefour wybrani - finał 8. kampanii Autodiagnostyk

  • 14.11.2018
  • Zrównoważony rozwój

Carrefour Polska ogłosił zwycięskie projekty 8. edycji kampanii Autodiagnostyk „Wyzwania dla dostawców w zakresie innowacyjności”. Podczas gali finałowej nagrody najlepszym dostawcom marki własnej, 25 października br. wręczyli Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska i Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju. 

Kampania Autodiagnostyk, opracowana przez Carrefour, ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. W tegorocznej edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać w konkursie swoje innowacyjne rozwiązania CSR w łańcuchach dostaw oraz innowacje w procesie produkcyjnym i produktach.

Najlepszym projektem 8. edycji kampanii został „Eko wykorzystanie, to dobre rozwiązanie" firmy Flis, który ukierunkowany jest na wykorzystanie plastikowych odpadów opakowaniowych. Flis, w porozumieniu z partnerem opracował koncepcję wytwarzania kraty drogowo-trawnikowej do szybkiego utwardzania terenu. Stanowi ona alternatywę dla kostek brukowych, czy asfaltu i może być obsiewana roślinnością lub wypełniana dekoracyjnym kruszywem. Zwycięzca otrzymał miesięczną kampanię promocyjną swoich produktów w sklepach sieci Carrefour. Jury przyznało też dwa wyróżnienia dla projektów mających na celu zdrowe odżywianie. Firmę Makarony Polskie doceniono za linię makaronów o zróżnicowanym składzie zapewniającym dietetyczne odżywianie, sprzedawanych w małych, 100-gramowych porcjach. Z kolei firma Seko zyskała przychylność jurorów za gamę produktów „Zdrowo i wygodnie” opartą na surowcach rybnych. Firma wypracowała nową linię produktów z myślą o konsumentach, którzy nie mają czasu na przygotowanie posiłków, a chcą się zdrowo odżywiać.

Wyróżnienia dla najlepszych projektów, wręczono w trakcie dorocznego Spotkania Dostawców Marki Własnej. Podczas wydarzenia partnerzy Carrefour mieli też okazję dyskutować o trendach w branży, nowych kierunkach w certyfikacji żywności. Przedstawiciele firmy przybliżyli też dostawcom założenia strategii transformacji żywieniowej oraz kampanii Act For Food, których celem jest realizacja konkretnych działań, aby zachęcić klientów do lepszego jedzenia i lepszego życia.