Carrefour partnerem głównym czwartej edycji French Touch

Carrefour partnerem głównym czwartej edycji French Touch

  • 18.09.2018
  • O nas

6 września, w Ambasadzie Francji w Polsce, odbyła się konferencja prasowa czwartej edycji French Touch z udziałem partnerów akcji, mediów oraz znanych osobowości polskiej sceny muzycznej i modowej. French Touch to największa akcja promocji Francji w Polsce, w której biorą udział największe francuskie firmy działające na polskim rynku. Carrefour Polska po raz czwarty z rzędu został głównym partnerem akcji.

Podczas uroczystego rozpoczęcia akcji w Ambasadzie Francji w Polsce, nasza firma reprezentowana była przez Roberta Nocenia, Sekretarza Generalnego Carrefour Polska, który zapraszał wszystkich do zapoznania się szerokim asortymentem francuskich produktów w sklepach sieci. W ramach akcji handlowej „French Touch- La Belle Vie”, Carrefour przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę pod hasłem „Odkryj Francji Czar”. Będzie ona dostępna od 18 do 30 września w 22 wybranych sklepach (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety) i dotyczy w tym roku zarówno produktów spożywczych, jak również kosmetyków, tekstyliów i artykułów dla domu.

W czwartą edycję French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku. Celem akcji organizowanej od 2015 r. jest przybliżanie Polakom francuskiej kultury oraz francuskiego stylu życia. Głównym elementem akcji jest Show French Touch, które, w tym roku odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl będzie retransmitowany 7 października na kanale TVN.