Carrefour Polska dołączył do PAYBACK, aby zrewolucjonizować rynek programów lojalnościowych w Polsce

Carrefour Polska dołączył do PAYBACK, aby zrewolucjonizować rynek programów lojalnościowych w Polsce

  • 30.11.2023
  • O nas

29 listopada br. Carrefour Polska nawiązał współpracę z PAYBACK. Zgodnie z podpisaną umową, klienci sieci od połowy 2024 roku będą mogli korzystać ze wszystkich zalet programu połączonych z funkcjonalnościami aplikacji “Mój Carrefour”. Partnerstwo to obok efektów sprzedażowych, ma na celu również budowę długofalowych relacji z klientami, pogłębienie ich zaangażowania, a także stworzenie unikalnej oferty dla partnerów tego programu oraz producentów żywności i dostawców sieci Carrefour w Polsce.

Carrefour Polska od lat oferuje swoim klientom wiele korzyści wynikających z realizowanych przez sieć programów lojalnościowych. Codzienne zniżki i promocje to gwarancja niskich cen, a nawiązana właśnie współpraca z PAYBACK jeszcze powiększy ofertę bonusów dla klientów tej sieci. Dzięki współpracy firm będą oni mogli nie tylko oszczędzać, ale także zbierać punkty wymieniane m.in. na kolejne zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych Carrefour, jak i online oraz u wszystkich stacjonarnych Partnerów programu.

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” wciąż będzie dostępna, zostanie jednak ona zintegrowana z programem PAYBACK. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” będą mieli dostęp nie tylko do swojej karty PAYBACK, ale również kuponów PAYBACK, informacji o liczbie zebranych punktów PAYBACK itp. Zachowane zostaną przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak m.in. czytnik cen oraz Scan&Go.

Klienci Carrefour i użytkownicy PAYBACK będą mogli skorzystać z pierwszych wspólnych ofert w połowie przyszłego roku, kiedy to program zostanie uruchomiony w całej Polsce.