Carrefour Polska podczas 10. kongresu FMCG

Carrefour Polska podczas 10. kongresu FMCG

  • 07.06.2017
  • O nas

Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, wziął udział w panelu inaugurującym 10. Kongres Rynku FMCG - najważniejszym w Polsce wydarzeniu skierowanym do branży handlowej. Podczas tego wydarzenia Carrefour otrzymał dwie nagrody Market Roku w kategoriach: „Najbardziej efektywna współpraca z dostawcami” oraz „Najlepszy koncept franczyzowy”.

W debacie otwierającej Kongres wziął udział Prezes Carrefour Polska – Guillaume de Colonges. Dyskusja dotyczyła wyzwań i szans branży handlowej. Najważniejszym zagadnieniem debaty były zapowiadane zmiany prawne, regulujące relacje między sieciami handlowymi a dostawcami. W panelu wzięli udział prezesi firm oraz decydenci, m.in. Marek Niechciał, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Podczas 10. Kongresu Rynku FMCG Carrefour zaprezentował przykłady nowoczesnych rozwiązań i usług, takich jak collaborative economy, Skanuj i Płać czy koncept Marketplace. Firma wzięła też udział w dyskusji na temat perspektyw dla kanałów sprzedaży w sektorze FMCG. Podczas uroczystej Gali Kongresu FMCG Carrefour Polska po raz trzeci z rzędu otrzymał nagrodę w kategorii „Najbardziej efektywna współpraca z dostawcami”. Firmie po raz pierwszy przyznano również statuetkę w kategorii „Najlepszy koncept franczyzowy”.

Zdjęcia zamieszczone dzięki uprzejmości redakcji portalu "Wiadomości Handlowe": www.wiadomoscihandlowe.pl