Carrefour z ofertą Marketplace na Warszawskich Targach Książki

Carrefour z ofertą Marketplace na Warszawskich Targach Książki

  • 23.05.2018
  • O nas

Carrefour Polska po raz kolejny został wystawcą na Warszawskich Targach Książki, jednym z największych wydarzeń literackich w Polsce i Europie, które zgromadziły w tym roku ponad 70 000 odwiedzających i 800 wydawców z 32 krajów . W tym roku, pod hasłem „Cyfrowy Carrefour”, sieć promowała ideę cyfrowych zakupów, a także zapraszała wystawców do wspólnej sprzedaży produktów online na Carrefour Marketplace. Ponadto, Carrefour został partnerem wystawy, pt. „Przyjaźń polsko-francuska i niepodległość Polski”, którą podczas targów odwiedzili, m.in. Mateusz Morawiecki i Hanna Gronkiewicz-Waltz. 

Carrefour po raz czwarty wziął udział w Warszawskich Targach Książki, które odbyły się w dniach 17-20 maja na Stadionie Narodowym. W tym roku sieć przygotowała stoisko B2B pod hasłem „Cyfrowy Carrefour”, które zachęcało klientów do robienia zakupów w Internecie, a wydawców i producentów książek, filmów i gier do rozpoczęcia współpracy z Carrefour Marketplace. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wystawców. Przedstawiciele Carrefour odbyli łącznie kilkaset spotkań, spośród których wiele w najbliższych dniach przełoży się podpisanie umów o współpracy i powiększenie oferty platformy Carrefour.pl dla klientów.

Tegoroczne targi miały również wymiar historyczny, a ich hasłem przewodnim było świętowanie 100 lat odzyskania przez Polskę niepodległości. Z tej okazji, w ramach współpracy z Instytutem Francuskim w Polsce, Carrefour został partnerem wyjątkowej wystawy zdjęć, pt. „Przyjaźń polsko-francuska i niepodległość Polski”, którą podczas targów odwiedzili, m.in. Premier Mateusz Morawiecki, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy - Hanna Gronkiewicz-Waltz, Ambasador Francji w Polsce - Pierre Levy oraz Wanda Zwinogrodzka, Wiceminister Kultury i Dziedzictwa Narodowego.